mar megint?! - kellakaland ujratoltve!

Címkék: hamburg

2015.11.18. 22:26

Nehezebb ujra elkezdeni blogolni, mint elozoleg gondoltam volna. Kellett vagy ket het, amikor a gondolatok a fejemben mar bejegyzes-cimekben es jol megfogalmazott blogos mondatokban kavarogtak, majd egy kis batoritas a baratoktol es a csaladtol, hogy miert nem irod ki magadbol...?

Es milyen igaz, meg csak uj blogot sem kell inditanom, hiszen a tema annyira ideillik! Neha azt kivanom, barcsak ide tudnam migralni a zsuinhelsinki-t is, es akkor egyben meg tudnam mutatni majd a gyerekeknek, micsoda vilagjaro volt az anyjuk.

Szoval itt vagyok egy ujabb orszagban. A harmadik kulfoldi orszag, melynek regisztralt lakoja vagyok, a harmadik orszag, ahol van mobiltelefonom es bankkartyam, ahol tanulom a kozlekedesi szokasokat, az arakat es a nyelvet.

Udv HAMBURGBOL!

Ha fel evvel ezelott (azaz majusban) barki azt mondja, hogy novemberben itt fogok dolgozni, akkor joizut nevettem volna, hiszen miert is mennek en, mikor itthon van a csaladom, a fium, a kis lakasom es a baratsagos munkahelyem?! Marpedig beleugrottam, es a jol hangzo Regional Brand Manager poziert egy idore megint elkoltoztem, igy oktober 1-tol hivatalosan nemzetkozi kikuldetesen vagyok a cegem nemet irodajaban.

Mindigis ki akartam probalni, hogy milyen ugy egy masik orszagba menni, hogy gyakorlatilag kuldenek es varnak, es ahogy sejtettem is, ennek megvannak az elonyei. Kaptam ugyanis egy relocation ugynokot, aki mindent elintezett nekem, amit tudott: szemelyes befaradas nelkul elintezte a hivatalos regisztraciot es a bankkartyat, leszervezte a lakasnezeseket, hogy abban a par napban, amit oktoberben kint toltottem, mar donteni tudjak, intezte a szolgalati lakast, atnezte a leltart, ugyhogy jo dolgom volt, bar igy is rengeteg inteznivalom volt az utolso par hetben. Ezen kivul a koltozesemet is a ceg intezte, barmit vihettem, amit akartam, viszont mivel a kinti lakasom szuperul fel van szerelve, igy nem cuccoltam at a princess suite-ot Hamburgba. Mindenesetre jo volt nem aggodni a repteri tulsuly miatt. :)

Oktoberben ingaztam Budapest es Hamburg kozott, innen a sok repteri becsekkolas a FB-omon, novembertol pedig hetfotol-pentekig kint vagyok, es hetvegen pedig villamgyorsan repulok haza vagy barhova, hogy talalkozzak a szamomra kedves emberekkel. Az otlet az, hogy 2015 hatralevo reszeben nem toltok itt egyedul hetveget, ugyhogy jobbara Pesten vagyok, vagy Balazs jon Hamburgba, vagy talalkozunk egy koztes helyen (pl. a hetvegen Berlinben). Iszonyatosan szuksegem van erre a 2 nap 3 ejszaka kiszakadasra amiatt, hogy a hetkoznapok elegge megviselnek, ugyhogy probalok feltoltodni.

Szornyu, de folyamatosan visszaszamolok... Hetfotol-pentekig, elmult es elottem allo heteket, az idot karacsonyig, stb. Szerintem a hirhedt Bayswater Inn Hotel ota nem tortent velem ilyen! Ennek nagyreszt az az oka, hogy semmi nem olyan, ahogy azt elozetesen elkepzeltem, vagy ahogy jo lenne. Amikor belevagtam, akkor azert nem ilyennek vizionaltam hamburgi eletet, a regios menedzser munkakort es a vallalati kulturat. 

Igyekszem itt a blogon nem sokat panaszkodni, es magamat is kicsit kirangatni a rosszkedvbol, ezert arra gondoltam, hogy a bejegyzesekhez csatolok egy "jo dolgok, aminek orulok" listat is.

Ma a kovetkezo dolgok okoztak oromet (borzaszto, de neha megesik, hogy este 8-ig az egyetlen jo dolog, amit fel tudok sorolni, az az, hogy finom volt reggel a muzli, amit ettem):

> A Bremaba tarto vonatrol reggel telefonon ebresztettem Balazst.

> Talaltam ket kiraly telikabatot, es ha akarom, meg meg is vehetem oket.

> Ritka pillanat, hogy munka utan van meg kapacitasom a varosban csaszkalni, de ma sikerult, es nagyon jol esett.

> Balazs beuzemelte a Google Play-t, ugyhogy mostantol tudok magyar zeneket hallgatni az uj hangszoron, ennek megfeleloen ma este egymas utan mennek a kedvenceim ("csinalj amit akarsz / pa-pa-partyarc";).

> Ma mar szerda van, mar csak kettot kell aludni Berlinig.

#nadenebusuljunk, tschüß!

 

süti beállítások módosítása