2016 Hamburgban kezdodik

2016.01.03. 22:14

2 het utan visszatertem Hamburgba, es ezzel remenyeim szerint a blogolashoz is, hiszen az elkovetkezo idoszakban rengeteg idom, es keves munkan kivuli elfoglaltsagom lesz. Elkezdtem tobb visszaszamlalast is: 12 nap, mig Balazs ujra meglatogat, es 19 nap, mire ujra hazamegyek. Mar majdnem leirtam, hogy szeptember ota nem volt ilyen hosszu idoszakom repules nelkul, mire eszembe jutott, hogy a fonokom betablazott egy Bayreuth-i es egy varsoi latogatast is ebbe a szuk 3 hetbe. 

Meg csak izlelgetem a gondolatot, hogy megvaltozik a heteim rutinja, hiszen eddig csak hetfotol pentekig kellett valahogy kihuzni, es penteken mar lehetett orulni a hazalatogatasnak vagy a viszontlatasnak. Most viszont majdnem 3 hetig itt leszek, es veszesen kozeledik az elso hetvege, amit Hamburgban toltok majd egyedul, es ettol teljesen bepanikolok. Igyekszem kitalalni jo dolgokat, amikkel majd elmegy az a ket nap is, de egyelore minden csak idogyilkolasnak tunik. 

Rajottem, hogy bennem meg mindig nem erett meg az a szilard elhatarozas, hogy en itt jol akarom erezni magam. Sajnos semmi kedvem nincsen hozza, es meg ennyi ido utan is remekul eldagonyazom az onsajnalatban, es meg csak egy szikraja sincs meg bennem annak, hogy megrazzam magam, hogy marpedig en kihozom ebbol az idoszakbol a legjobbat. 

Minden mas, mint Londonnal, pedig sokszor en is parhuzamba allitom a ket kalandot. Londonnal az egesz eletemet kivantam megvaltoztatni, most pedig csak a karriercelok vezereltek. Es ugy tunik, hogy ez nem eleg ahhoz, hogy jo szajizzel elkezdjek egy uj eletet, mert egy porcikam sem kivanja, hogy ebbol egy uj elet legyen az atmeneti ketlakisag helyett.

Gondolkodtam, hogy mi kellene ahhoz, hogy jobban erezzem magam, es mivel dolgozni jottem ide, igy a munkanak kellene iszonyatosan kiralynak lennie, de elarulom, nem az...olyannyira nem, hogy a karacsonyi szunet elott leultem a fonokommel, es megmondtam neki, hogy ez igy nem fog mukodni. Gondoltam, a korai figyelmeztetes hasznos lesz, hat holnaptol meglatjuk, de tul sok remenyt nem fuzok hozza.

Kezdodjon tehat egy uj ev, uj celokkal es tervekkel, es bizom benne, hogy innen lesz szep nyerni!

süti beállítások módosítása