Ha minden nap vasárnap lenne, azt hiszem, hamar visszaszerelmesednék Londonba. Arról nem is beszélve, hogy ma este születésnap-ünneplés lesz nálunk, összegyűlik a kis csapat, Ági süt-főz, torta már a hűtőben, poharas desszert szintén, és a vacsi is félig elkészült. Annyira aranyosak!

Délelőtt elmentem úszni a közeli Swiss Cottage Leisure Center-be, amire régóta készülök, csak mostanra sikerült a körülményeket biztosítani (pl. úszósapka), és végre mozogtam egy kicsit. Volt itt is kaland, mert az óramutató járásával ellentétes (számomra evidens) irányt választottam, és a gyorsúszók sávját, viszont amikor a gyorsúszást felváltottam a mellre, odajött az úszómester, és kijelentette, hogy nem vagyok elég gyors ehhez a sávhoz. Kicsit megsértődtem, mert való igaz, hogy mellben nem vagyok egy Phelbs, de gyorsban még mindig ráverek néhány pasira is. Végülis nem mentem át a másik sávba, mert az meg a másik irányban úszó sáv volt, inkább kivettem a mellúszást a mai repertoárból.

Tegnap a túrógombócom pillanatok alatt elfogyott, és nagyon ízlett a fiúknak (Dain is itthon van most), boroztunk egy picit, beszélgettünk, feltűnt Preston és Szuszu is. Válaszoltam az összes felgyülemlett e-mailre, pályára állítottam a netes udvarlókat ismét, sőt, még majdnem szerelem kollégával is cseteltem éjjel, rendkívül érdeklődően kezdeményezett beszélgetést. Kár, hogy ennyire szemtelenül fiatal!

Ma rendeztem a soraim, online bankoltam, és megláttam, hogy 3 font mínuszban vagyok, úgyhogy holnap be kell fizetnem egy kis pénzmagot a számlámra. Arra is fény derült, hogy a telefonom azért nem enged hívást kezdeményezni, mert kemény 4 penny van rajta, amivel nem jutok messzire. Lefűztem a hivatalos irataimat, összeszedtem a holnapi NI interjúra a papírokat, szóval egy kicsit rendeztem az itteni életem kereteit.

Most meg ünneplőbe öltöztetem a lelkem, és várom a csodát! :)))

süti beállítások módosítása