lila füge

Címkék: blog londonban

2009.04.07. 22:38

Teljesen rákattantam a Lila Füge blogra, amit egy régi ismerősöm ír. Nem is gondoltam róla, hogy ilyen elkötelezett híve a gasztronómiának, mert munka révén ismerjük egymást még otthonról.

Ez a blog tényleg olyan, hogy "2 kg-ot hízol, mire végigolvasod" (by L.), és egyszerűen imádnivaló receptek vannak fent, nem is néztem még meg mindent, de már van vagy 5-6 étel, amit BIZTOSAN elkészítek.

Ha nem Londonban lennék, szerintem még a "Segítssüti"-re is licitáltam volna.

Egyébként éppen azon morfondírozom, hogy mi legyen a húsvéti menü a kaszinótojáson túl. Jó két vegával élni, már le sem esik, hogy sonkát szoktak ezen az ünnepen enni. Mindenesetre most valami sütit keresek, mert bár minimálisan diétázom mostanság, a húsvét mégiscsak alkalom!

Legszívesebben persze a családi menüből ennék sok-sok zserbóval megfejelve!

süti beállítások módosítása