ami az előzőből kimaradt

2009.10.22. 22:12

Tegnap este írás közben talán 10 percet is gondolkodtam azon, hogy volt még egy tipikus mondat, ami feltétlenül megörökítésért kiált, de az istennek sem tudtam rájönni, hogy mi lehetett az. A sors fintora, hogy hamarabb eszembe jutott utána, mint a Yahoo! kérdésekre a válasz, ami még most sem sikerült, de ez egy másik sztori. Következzen tehát a várva várt folytatás, avagy befejezés.

I will bring this up to Darinka. Igen, ez Malee, egyem a thai szívét! Általában ha ezzel fenyegetőzött, akkor másnap már mehettem is raportra Darinkához. Szerény véleményem szerint igencsak óvodás és felnőttekhez nem méltó megoldási kísérlet ez egy problémára, de hát istenem, neki magyarázzam?! Aki még egy árajánlatot sem ír meg Darinka megkérdezése nélkül... Szóval ezzel terrorizált engem, de az utóbbi időben észrevettem, hogy a partnereket, és praktikusan mindenkit próbál ijesztgetni, akivel csak kapcsolatba kerül. Hiába, no, imádja Darinkát, és felnéz rá, elképzelni nem tudom, hogy miért, mert kettejük közül nem tudnék választani, hogy melyik nagyobb idióta! Gondoltam, nem veszem el a játékát azzal, hogy elárulom, nekem teljesen mindegy, hogy kihez viszi az ügyemet, mert akárki mondja, kicsit sem érdekel, amióta átláttam, hogy mi folyik itt, és rájöttem, hogy egy szánalomdomb tetején dolgozom.

De már csak másfél napig.

süti beállítások módosítása