kütyük 2. rész

Címkék: technika londonban

2010.01.17. 22:37

Egy ideje már érzem, hogy adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, és egyre többen kérdezitek, hogy megszületett-e a döntés telefon-ügyben. Sajnos azt kell mondanom, hogy még nem.

Mindenesetre szeretném nagyon szépen megköszönni mindenkinek a sok kommentet, a skype-os, telefonos, személyes segítséget. Egy tanulságot sikerült leszűrnöm, amit valahol én is sejtettem: kár belém a csúcstelefon! Akár Berry lenne, akár Iphone, akár egy ütős Android, nem aknáznám ki a benne rejlő lehetőségeket. Ezzel is közelebb jutottam a megoldáshoz, legalább már pár dolog ki lett zárva. Amiben most gondolkodom, az egy erős középkategóriás Nokia, amiben van GPS és internet. Szerintem ezzel én már boldog leszek.

Persze a kálváriának még nincs vége, mert ha megvan az áhított készülék, el kell dönteni, hogy az Egyesült királyságban vásároljam meg Pay-As-You-Go rendszerben (előfizetés kizárva, nincs az az isten, hogy lekössem magam legkevesebb 18 hónapra Londonban), vagy otthon, és bármelyiket is választom, a másik országban működni fog-e? De ez egyelőre még a jövő kérdése, egyelőre ki kell választani az "áldozatot".

Jó hír viszont, hogy a kütyük egy másik frontján siker koronázza az én erőfeszítéseimet, valamint a barátaim tanácsadását, ugyanis szintén a Jézuska hathatós közreműködésével laptop-ot is készülök venni, de annak a kiválasztása valahogy sokkal egyszerűbben ment. Tudtam, hogy a 10" képernyős túl kicsi, de már a 13"-os nagy, így a kör a 11.6" kategóriára szűkült, meg persze elvárás, hogy jól nézzen ki, így a kosárban a Dell Inspironok maradtak, de a neten olvasottak alapján gyenge a touchpad-ja, valamint az Acer Ferrari modellje, de azt meg személyesen megnézve túl pasisnak találtam. Múlt héten Phil-lel a Harrods-ban jártunk, és ott megkérdeztük egy szakértő véleményét, aki szerint a Ferrari már nem annyira pálya, helyette ajánlotta a Toshiba Satellite T110 ultra portable (ultrahordozható) laptopot, amit 2009 novemberében dobtak piacra. Olvastam róla néhány értékelést a neten, és Dani is rábólintott, majd bónuszként kiderült, hogy lehet rendelni gyönyörű meggypiros színben is, úgyhogy ő lesz a kiválasztott. Már csak meg kell rendelni, természetesen ez a szín csak limitált példányszámban kapható, de úgy tűnik, megtaláltam a forrást.

Amint meglesz a kicsike, csinálok róla fotót a blogra, de már most tudom, hogy imádni fogom! :)

 

süti beállítások módosítása