heti mérleg

Címkék: szösszenet hangulat összegzés londonban

2008.10.23. 22:34

Pozitív: Ma végre szabadnapom volt, és nagyon jól telt, főztem rakott krumplit, és egyébként csak és kizárólag pihentettem a kis testem. Diussal dumáltunk, neteztünk, punnyadtunk egész nap. Nemsokára meg kezdődik a Grace Klinika!

Negatív: Szombattól 4 napig nyomom az ipart a hotelben, ami egyelőre elképzelhetetlenül hosszú időnek tűnik.

Pozitív: Tegnap óta van saját kódom a Protel rendszerhez, így lekövethető, hogy kit csekkolok be én személyesen, mennyit fizettetek, stb. A tegnapi zárásom 6000 font felett volt!

Negatív: Stefano kijelentette, hogy ne nagyon reménykedjek abban, hogy karácsonykor szabadságra mehetek.

Pozitív: Én attól még hazamegyek, és az első fizuból meg is veszem a jegyet, mert vagy kilépek addig, vagy lesz új állásom.

Negatív: Mindenki a válságról és arról beszél, hogy kevesebb munkát fognak adni a külföldieknek. Viszont én éppen most fogok állást keresni.

Pozitív: Legrosszabb esetben elmegyek egy másik hotelbe januártól, ahol többet fizetnek ugyanezért (mert van ilyen), és le lehet ülni (mert ilyen is van). De én bízom magamban, és abban, hogy lesz jobb munkám.

Negatív: Lakhatással kapcsolatban stagnálunk, a többiek aláírták a mostani bérleti szerződést tegnap májusig, így a közös költözés lehetősége minimálisra csökkent.

Pozitív: Azért november végéig enyém a Dani szobája, a december meg hamar eltelik majd a hazautazásokkal. Diussal rendkívül rugalmasan megbeszéltük, hogy hogyan intézzük a novemberi bérleti díjat és a depositot, örök hála neki!

Negatív: El kell intéznem a Home Office regisztrációt, melynek során legombolnak rólam 90 fontot, és az a baj, hogy még nem vagyok jártas az itteni ügyintézésben, a postai átutalásban, ajánlott levelekben, stb.

Pozitív: A mostani saját mikrogazdasági rendszeremben nem fog fájni ez a 90 font, és még igazolványképem is van.

Negatív: Holnap el kell intéznem a befizetést, fénymásolást, postára adást, különben kifutok az időből (munkábaállástól számított 30 napon belül kell postára adni). De természetesen az én hibám, hogy az utolsó pillanatra hagytam, csak abban reménykedtem eddig, hogy megúszom.

Pozitív: Holnap este randim lesz az egyik netes sráccal, és felveszem az új ruhámat!

Negatív: Sajnos semmi kedvem randizgatni, de valahol el kell kezdeni, ha akarok lőni valami pasit.

Pozitív: A többiektől kapott koffeines szemránckrém, detoxikáló radírozó arclemosó és bőrmegújító krém nagyon jó, valamint holnap megyek megint úszni!

Ennyi. :)))

süti beállítások módosítása