Mult heten volt egy beszelgetesunk Balazzsal a blogrol, es azt mondta, hogy mivel mindig csak akkor irok, amikor rossz kedvem van, igy nagyon egyoldalu informaciokat kozlok az olvasokkal, es ezert az egesz hamburgi kikuldetesrol torz kepet festek. Nos, igaza van.

Amikor jo a kedvem, akkor altalaban Budapesten vagyok vagy vele vagyok, es persze, hogy nem allok neki blogot irni, a boldogsagomat vilagga kurtolni pedig nem szeretnem, ugyhogy tenyleg eleg negativak a bejegyzeseim. 

Szoval most igyekszem megragadni a pozitivumokat, hogy mit is ad nekem ez az egesz kikuldetes:

  • Csak sikerult feljebb lepnem a karrierletran! Mar nagyon regota vartam erre, mert annyira kesznek ereztem magam, es igen, vegre Brand Manager vagyok, nem is akarmilyen, hanem Regional Brand Manager. Jobb napokon abban lubickolok, hogy fel Europa a radaromon van. Ennek folyomanya, hogy...
  • ...Lett ez bitang jol kinezo pozi az oneletrajzomban. Es hat...
  • ...Nyilvan a fizetesem sem lett kevesebb. Repulok, felreteszek, jol elek. Nem elhanyagolhato szempont, hiszen a fizum megkonnyit egy csomo hosszabb tavu gondolkodast.
  • Fejlodik a nemetem, bar az elmult 10 evben sem volt szuksegem ra, de ez a nyelv szexi, ugyhogy nem art, ha magamra szedek egy kis tudast. Elvezem, hogy annyi evvel a diploma utan megint tanulok.
  • Lett tapasztalatom a tavkapcsolatban. Az elejen annyi tanacsot kaptunk, hogy hogyan lehet jol tartani a kapcsolatot, de a nap vegen csak ugyanazokat a csatornakat hasznaljuk, mint amikor egyutt voltunk. Iszonyatosan lehet orulni egy talalkozasnak, es minden elvalasba bele lehet pusztulni. De ettol meg mukodik, es kitartoan nyomjuk, mikozben persze alig varjuk, hogy vegre egyutt eljunk. Brutal nehez ez az idoszak, de meg fogjuk csinalni!
  • Nem utolsosorban baromi nagy kozhely, de a tapasztalat kincset er. Ennel a pontnal muszaj kicsit szkeptikusnak lennem, hiszen errol a tapasztalatrol szivesen lemondtam volna. Viszont valamiben biztos fejlodtem azaltal, hogy napi szinten harcolok magamert.

Most pedig kovetkezzenek a januari jo pillanatok:

  • Az osszes kituzott havi celban ertem el eredmenyt vagy fejlodest.
  • Balazzsal sikerult egy szuper hetveget Hamburgban toltenunk: jazz-koncert, spa, brazil vacsi es steak, reggelire goffri, reunion.
  • A varsoi utam nagyon jol sikerult, elveztem minden percet, talan meg az is megfordult a fejemben, hogy nem is olyan rossz ez a pozi.
  • Az otthon toltott ido pedig olyan volt, mintha visszakaptam volna az eletemet, a regi kerekvagast, olyan megnyugtatoan komfortos volt minden.

Ebben a pillanatban pedig annak orulok, hogy a jovo heti londoni uzleti utamat mar szombaton elkezdem, es vegre talalkozok par tavoli barattal, no meg addig jarom az uzleteket, amig be nem zarnak. :)

süti beállítások módosítása