schönes wochenende

2016.02.21. 22:34

Ez most egy nagyon pozitiv bejegyzes lesz, mert a nevnapom hetvegeje szuperul sikerult, es nincs semmi okom nyigasra, ami ritka pillanat az elmult 4 honapban, ugyhogy gondoltam, megorokitem.

Kezdodott minden a pentekkel, ami egy nyugis munkanap volt odabent (ertsd: fonok nelkuli), es 11 kornyeken hivtak, hogy csomagom erkezett. Szerintem az elso pillanattol tudtam, hogy a Balazstol johetett, es igy is volt: kuldott egy csodaszep tulipancsokrot, egy cuki kepeslapot es 4 macaront izleses kis dobozban. Nagyon orultem, mert imadom az ilyen gavaller es figyelmes gesztusokat! :)

Egesz nap zaporoztak a koszontesek, mindenkinek nagyon koszonom, aki gondolt ram, sokat segitett igy a tavolban!!

Munka utan elindultam a belvarosba, hogy hatha meg tudom lepni magam valami kis aprosaggal (vagy egy boronddel), de nem talaltam semmit, igy rutinos onajandekozokent elvittem magam vacsizni egy thai etterembe (a neve Cha Cha, es az Europa Passage-ban talalhato), ahol garnelas curry-t ettem aszalt sargabarackkal es rizzsel valamint citromfuves panna cotta-t.

Szombaton mar delelott lazban egtem az aerial jogatol, ettol fuggetlenul viszont bejartam az Osterstrasse-t, megneztem minden uzletet meg a Karstadtot, ismet ajandekert (illetve borondert) kajtatva. Az eredmeny: egy koromlakk! A Karstadt egyebkent egy aruhaz-lanc, olyan, mint regen a Skala meg a Corvin volt, itt az ilyen tipusu bevasarloegyseg sokkal gyakoribb, mint a klasszikus bevasarlokozpont, es latom az elonyeit. Konnyen belathato, es mondjuk egy fehernemuert eleg egy emeletet korbejarni, nem kell hatszor bemenni kulonbozo uzletekbe, ott valaszolni a "Segithetek esetleg?" kerdesre, hatszor probalni es hatszor fizetni.

Most viszont raterek az aerial-ra, mert akkora elmeny volt! Csak halvany sejtesem volt arrol, hogy mire szamithatok, es azt mar vegkepp nehez volt elkepzelni, hogy kepes leszek 3 oran keresztul egy kotelen mozogni, de minden jol sikerult. Felraktam a facebook-ra egy videot, mert nehez elmondani, hogy mit is csinaltam pontosan, de azon latszik minden gyakorlat, amiben nekem is reszem volt. Orankent volt par perc szunet inni es WC-re menni, ezt leszamitva viszont komoly atletika zajlott 3-tol 6-ig. Nagyon elveztem! Annyira rakattantam az aerial-ra, hogy mindenkeppen szeretnek meg a heten is menni, mielott hazautazom. 

Joga utan kovetkezett a vacsi, melyet a mi gyakorlatozasunk kozben egy vegan szakacs keszitett a sutdio konyhajaban. Etvagycsinalo falatkaknak ettunk magos kenyeret ketfele feltettel: tojaskrem tojas nelkul valamint voroslencsekrem. Levesnek bazsalikomos brokkolikremleves volt, foetelnek pedig humusz, gyokerzoldsegek es toltott kelkaposzta - hogy mivel volt toltve, azt nem sikerult beazonositanom. Desszertnek tejberizs kokusztejbol, granatalma-magokkal es mangopurevel. Osszessegeben nagyon fincsi vacsi volt, nalam a foetel annyira nem volt eros, de minden mast rendkivul izletesnek talaltam! Azert latom, hogy a vegan konyhabol bizonyos elemeket at lehet emelni a nem-vegan etkezesbe is. 

A joga utan mar nem nagyon csinaltam semmit, csak szineztem egy kicsit. Meseltem, hogy engem is elert a felnott szinezo mania? Mivel az idegeim idekint kicsit rossz allapotban vannak, igy vettem egy szinezokonyvet meg 24-es szinesceruza-keszletet, es nekialltam. Kezdem egyebkent elvezni, bar a belemerulos flow reszt meg nem tapasztaltam meg, en rajzolas kozben is agyalok.

A mai napot meg a kornyezetem rendbetetelere szantam, ugyanis az elmult 3-4 hetben nem kifejezetten figyeltem oda: mindehol ruha-halmok, itt-ott hevero gyogyszerek meg a betegseg maradekabol, karacsonyi dekor egy sarokba dobva, stb. Par ora takaritas utan viszont minden patent, es nagyon orulok, hogy vegulis megcsinaltam. 

Nemreg pedig megneztem a Felvilag cimu magyar filmet, ami 2015-ben keszult, Kovacs Patricia, Gryllus Dorka es Dobrosi Laura a foszereploje. Jo film, tele feszultseggel, tudom ajanlani egy kucorgos vasarnap estere. Szilveszterkor adta a Duna TV, de akkor lemaradtam rola.

Osszefoglalva: ahhoz kepest, hogy itt voltam, es egyedul voltam, nagyon jol telt a hetvege. Ha minden jol megy, a kovetkezo ilyen hetvege csak aprilisban kovetkezik be!

süti beállítások módosítása