Ááááá! Utálom az ilyet!! Pont most írtam meg egy kerekre sikerült bejegyzést a mai napomról, és ez a szerencsétlen blog.hu eltüntette, sehol sem találom!

Hova lettek a szépen megírt mondatok a londoni időjárásról, arról, hogy hideg van, de szikrázóan süt a nap?

Miért nem került ki az oldalra, hogy imádtam a mai napot a Camden Interiors romantikus, fehérre festett öltözködő-komódjával, és az ázsiai étteremmel, ahol Diussal két és fél órán keresztül falatoztuk a négyfogásos ebédünket?

Írtam azt is, hogy jártam a Kensington Parkban, ahol régen Diana hercegnő lakott, majd az Oxford Street kistestvérén, a Kensington High Streeten, ahol ruhaboltokat jártunk végig Diával.

Fogadkoztam a tovatűnt bejegyzésben, hogy nem lesz ruhavásárlás, amíg a hotelben dolgozom, mert a ruháim negyedét sem hordom, csak beleugrom mindig valami kényelmesbe, de kibúvót is adtam magamnak, hogy a fekete nadrág márpedig létszükség, a csizma, sapka és sál pedig nem ruha!

De most nincs kedvem újraírni. Marad ennyi erről a napról.

süti beállítások módosítása