Bizony, itt vagyok újra a Primrose Hill-en, minden itt maradt motyó bepakolva, Dani szobája kitakarítva, éppencsak egy kicsit lógok a neten, mert ezt még nem sikerült maradéktalanul beüzemelni a másik lakásban. Igyekszem nem pánikolni (mit csinálok majd net nélkül??), remélem, hogy mihamarabb megoldódik a dolog.

A tegnap estéről: Találkoztunk a Leicester Square-n a hoteles lányokkal, na, nem ment ez ennyire egyszerűen, mert az említett állomásnak minimum 4 különböző kijárata van, és isteni szerencse, hogy végül megtaláltuk egymást (olyan, mintha azt mondanánk egy idegennek, hogy a Deák Ferenc tér kijáratánál, kívül találkozunk). Elmentünk vacsorázni egy japán étterembe, ahol a személyzet valami ultra bunkó volt, de az étel nem volt rossz.

Ezután az Embankment felé vettük az irányt a Motion Bar-ba, ahol a Food & Beverage menedzserünk szülinapi bulija volt. Hirtelen elkapott a Helsinki érzés, amikor megérkezel egy buliba, és mindenki ismerős, és mindenki angolul beszél, mindenki örül neked, és te is örülsz mindenkinek. Jó volt nagyon! Remélem, hamarosan lesznek képek is, és akkor fel tudok ide tenni néhányat. Nem maradtam nagyon sokáig, mert nem voltam egészen képben azzal, hogy hogy jutok vissza az új kéglibe, viszont jól megéreztem, hogy merre kell menni, melyik éjszakaira kell szállni és hol, így pusztán a megérzéseimre hagyatkozva viszonylag hamar "haza" is értem.

Az első éjszaka jól telt, leszámítva, hogy szokás szerint buli után nem tudtam sokáig aludni, és reggel bekapcsolva a gépet nem volt net. Úgyhogy gyorsan szedtem a sátorfámat, és átjöttem a srácokhoz (meg hál'istennek Ági is itt van), hogy a mai net adagomat magamhoz vegyem. Délután úgyis el kell döcögnöm Richmondig, mert moziba megyek Peterrel (Four Christmasses - Reese Witherspoon & Vincent Vaughn). Holnap meg remélem, hogy megbuheráljuk a netet, hogy jó legyen.

Egyébként még nem találkoztam a lakótársakkal, csak tegnap Petivel, amikor megkaptam a kulcsot. Reggel ráeszméltem, hogy egy fia élelmem sincs, úgyhogy a metrón elkezdtem listát írni arról, hogy mikkel kell felszerelni a háztartást, valamint hogy milyen kiegészítők kellenek a szobába. Tetszik a kis kuckóm, biztos, hogy szeretni fogom!

Egyébként ma először a Starbucksban reggeliztem, mert enni kell, még akkor is, ha nincs kaja otthon, elég hangulatos volt 10-kor cseresznyés mokkát inni és muffint enni.

Újabb terveket szövögetek Londonnal kapcsolatban, és egyelőre ezeknek a legújabb ötleteknek van a legtöbb értelme. Már alig várom, hogy a Szülőket is beavassam!

És még valami: ma végre visszakaptam az útlevelemet a Home Office-tól, úgyhogy megnyugodtam, nem veszett el, csak beletelt 5 hétbe, mire visszaküldték!

süti beállítások módosítása