Nagy ramazuri volt ma Londonban, ugyanis a királynő beszédet mondott a Lordok Házában, melyben megígérte, hogy az angol kormány támogatni fogja a családokat és a kisvállalkozásokat a válság során, hogy minél kevésbé érezzék annak hatásait.

Egyébként a válság a bankvilág után most a kiskereskedelmi szektorban tarol, áruházbezárások és hatalmas árverseny van kialakulóban.

De természetesen a közeledő ünnepek jobban lázba hozzák a lakosságot: kikerültek a karácsonyi fények az utcákra, a hotelbe megérkezett a több méter magas karácsonyfa, ami ebben az évben nem mű, az irodánk ma ki lett dekorálva füzérekkel meg csengőkkel, sőt a karácsonyi húzást (itt Secret Santa) sem kerültük el. Én Mercedest húztam, akivel - írd és mondd - soha nem vagyok egy műszakban, pont váltjuk egymást, talán kétszer találkoztunk eddig.

A karácsonyi húzásról még annyit, hogy Ming, a kínai kolléganőm megmondta a tutit: ha lányt húztál, veszel neki harisnyanadrágot, ha fiút, akkor nyakkendőt. Igazán kreatív, mondtam is neki, hogy ez gáz, de természetesen örülni fogok a harisnyának, ha esetleg ő húzott engem.

A magam részéről dekorációval nem készülök a karácsonyra, annál több ajándékkal viszont igen. A legnagyobbat és legfelejthetetlenebbet szerintem a Tesóm kapja majd (nem kiabálom el, csak ha már minden fix lesz), de nagyon jó ötleteim vannak mindenkinek. Érdekes, hogy december elején általában még nem foglalkoztat ennyire a téma, most meg már lista van, konkrét elképzelések, és holnap beindul a beszerzés is.

Mindez csak azután, hogy megvettem a fűtőalkalmatosságot, amiért pillanatnyilag a fél karomat adnám (túlzás).

süti beállítások módosítása