vege az elso hetnek...

2016.01.10. 21:51

...es par oran belul az elso olyan hetvegenek is, amit Hamburgban toltottem egyedul. Ahogy szamitottam ra, a munkaba visszaterni nem volt egy tuzijatek, es amitol sikerult olyan szepen tavol tartanom magam a karacsonyi szunetben, az most viharos gyorsasaggal visszakuszott az eletembe. Tovabbra is teljesen remenytelen, hogy a helyzet jobb legyen, es az unnepek utani zen-allapot is nagyon hamar tovatunt.

Viszont vegre a het nemcsak munkabol allt, hanem elkezdtem az apro celjaimra koncentralni, es lepeseket tenni. Vettem berletet peldaul a jogastudioba, ugyhogy mehetek, amikor csak kedvem tartja. Mondjuk vicces, hogy a fonokom nemletezo meetingkulturaja miatt azon kell aggodnom, hogy a holnap 8 orakor kezdodo orara oda fogok-e erni, mivel 5-tol 7-ig irt ki egy csapatmegbeszelest.

Aztan voltam egy jazz koncerten a nemettanarnommel, aki egy nagyon jo fej, fiatal no, es igazi feludules volt munka utan este meg programozni is egyet! A hely es a hangulat is szuper volt, es meglepo modon csupa nagyon fiatal zenesz jott aznap este oromzenelni egyet. 

Ezen kivul sokat nemetezem. Van itt egy magazin, Deutsch Perfekt a neve, ebbol szokott a tanarno cikkeket fenymasolni, de most megvettem a januari szamot, es feltett szandekom, hogy minden cikket elolvasok belole, es minden feladatot megcsinalok. Hala istennek jo temak vannak benne, szoval meg erdekel is. Egyebkent probalok minel tobbet nemetul beszelni, csak a csapatommal nem vagyok hajlando, ok ugyanis rendszeresen nemetre valtanak a meetingeken. Ha toluk nemet szot hallok, akkor teljesen kikapcsolok, es oda sem figyelek. 

Es itt volt a hetvege, amit a korulmenyekhez kepest tartalmasan eltoltottem, es igen, tuleltem, es igen, nem volt borzaszto, es hamar elment, ennek ellenere orulok, hogy nem minden hetvegem telik majd azzal, mint az elmult ket nap. Szombaton az angolok nemzeti sportjanak hodoltam, es elmentem vasarolgatni. Kineztem a neten egy szimpatikus bevasarlokozpontot, es meglatogattam. Erdekes modon a ruhakra kevesbe kattantam ra (ez tuti a kapszula gardrobnak koszonheto, egyszeruen nem akarok ruhakat felhalmozni), annal inkabb a lakasdekorokra (kepkeret, vazak, tablak), es meg annal is jobban a sminkcuccokra. Mivel boven volt idom, igy kisminkeltettem magam a MAC-ben, es a lanyzo, aki foglalkozott velem, nagyon kedves volt. Kiderult, hogy nagyon kozel lakik hozzam, ugyhogy megadta a szamat, hogy ha van kedvem, menjunk el kavezni. Szoval egy vagyont hagytam ott tegnap az Elbe Einkaufzentrum-ban (EEZ), de egyaltalan nem bantam. Az ongyogyito folyamat resze volt. 

Ma meg bejelentkeztem egy kozeli furdobe spa menure: Stress, lass nach!, ami egy teljes aromas testradirt es egy nyak-hat masszazst takart. Meg anno ezt a tanacsot kaptam egy gyakorlo coach-tol, hogy ha olyan helyzetbe kerulok, hogy nincs fizikai kontaktusom senkivel (ertsd: amiota Balazs elment, egy puszit nem kaptam), akkor erdemes masszazsokra jarni, hiszen egy csomo kutatas taglalta az erintes fontossagat. Ugyhogy eltoltottem kb. masfel orat a spa-ban, de nem voltam maradektalanul elegedett a korulmenyekkel, otthon az Isis sokkal szinvonalasabb.

A masik dolog, amivel elszorakoztattam ma magam, az a fozes volt. Osszegyujtottem par olyan etelt, ami izgatta a fantaziamat, de tudtam, hogy a Balazs nem kulonosebben szeretne oket, es ezeket keszitettem ma: sutotokkremleves, csicseriborso curry es sult tejbegriz (ez utobbi szerintem neki is izlett volna hazi baracklekvarral). Nem tagadom, elveztem a konyhai tustenkedest, minden extra finom lett!

Az egyedullet hatasara rengeteget foglalkozom magammal. Most valahogy ugy alakult, hogy meg a konyv, amit jelenleg olvasok, az is ilyen onfejlesztos-onismeretis, de nem tagadom, hogy a legtobbet a kulsommel torodom. Ez egyebkent neha tud ijeszto is lenni (ha mondjuk megnezem, hogy mennyit koltottem egy honap alatt kremekre, testapolokra, kezelesekre, sminkcuccokra), meg lehet valamennyire elvezni is, mindenesetre kicsit szomoru, hogy mas dolgom sincs, mint kutatni a legjobb szempillaspiralt, meg nezni a neten, hogy hova lehet menni masszazsra. 

Viszont csuggedesre semmi ok: 5 nap mulva vegre erkezik a fium, 12 nap mulva pedig megyek haza egy hetre es ket hetvegere, ugyhogy tolom tovabb a napokat, es faradhatatlanul szamolok vissza...

süti beállítások módosítása