a legbekesebb nap

2015.11.24. 19:06

Ma volt az eddigi legnyugodtabb napom Hamburgban, ami azert picit szomoru, mert mindezt annak koszonhetem, hogy reggel nem tudtam elindulni a lakasbol, annyira fajt a gyomrom es a fejem. Fogalmam sincs, mi tortenhetett, de gyakorlatilag az egesz delelottot vegigaludtam, es csak delutanra koltozott belem valami elet. Ekkor vegigneztem az osszes DTK Elviszlek magammal videot, es a Street Kitchen receptjeit, es mar el is telt a nap.

Kicsit sajnalatos, hogy erotlenul itthon fetrengeni egyedul jobban esik, mint elni a megszokott hetkoznapokat, nos, ez is elarul valamit a munkahelyemrol es a korulmenyekrol. 

Na, de ne busuljunk, kovetkezzenek azok a dolgok, melyeknek orultem az elmult napokban:

  • > Sikerult jol meglepnem Anyut a nevnapjan azzal, hogy Balazs segitsegevel futarral kuldtem neki ajandekot a munkahelyere. :)
  • > Talaltam vegre egy kormost, aki megcsinalta a mostanra mar eleg gazul kinezo kormeimet. Tudom, hogy ez nem egy hatalmas dolog, de amikor remenytelennek tunik talalni egy szalont, ahol 1) nem kell 2-3 hetre elore bejelentkezni 2) nyitva vannak 7 utan is, akkor feludules ezt is kipipalni.
  • > Szuper volt Berlinben talalkozni a Balazzsal! Mint minden utazasunk, ez is remekul sikerult, foleg Berlin tortenelmi vonalara koncentraltunk, abbol viszont nagy dozist kaptunk: Potsdamer Platz, Brandenburger Tor, Reichstag, a fal maradvanyai, DDR Muzeum, Zsido Muzeum. Ezen kivul jartunk a TV-toronyban 203 meter magasan, ahol pezsgoztunk kicsit. Nagyon gyorsan eltelt, de eletre szolo elmeny volt!
  • > Tegnap a csapatom csak csokkentett letszammal uzemelt, ugyhogy viszonylag kellemes nap volt, es 5-kor leleptem, ami nem fordult elo azota, hogy itt vagyok (9-tol 5-ig van a hivatalos munkaido). Ennek ellenere nem lattam tobbet a varosbol, mert mar 4-kor koromsotet van.
  • > A rengeteg felszabadult idomben tegnap jogazni is voltam, ami mar nagyon hianyzott, gyakorlatilag oktober ota nem tudtam rendesen jarni. Itt meg kineztem egy studiot kozel hozzam, es tegnap osszeszedtem a batorsagom, hogy elmenjek egy masfel oras alkalomra. Hala az egnek, hogy van nemi hatterem, mert nemetul eleg nehez volt megerteni az instrukciokat, de jol vettem az akadalyt, es meg elveztem is. Az volt a poen, amikor rajottem, hogy ismerem a hatterzenet. 

Azt vettem eszre, hogy lassan 1 honap ittlet utan kezdem Hamburgban is megtalalni azokat a dolgokat, melyek fontosak a hetkoznapokban, legyen az testmozgas, szepeszeti szolgaltatasok, stb. Ez ugye azert is jo, mert nem kell lemondanom semmirol, ami otthon resze volt a mindennapoknak. Az is biztato, hogy egyelore jol birjuk a Balazzsal a tavkapcsolatot, ehhez mondjuk kell az, hogy hetvegente talalkozzunk, es nem is tudom elkepzelni, hogy milyen lesz az, amikor esetleg 2 hetet is kulon kell toltenunk.

Szoval kezdene minden alakulni, csak a munka nem stimmel, es az van messze elmaradva az igeretektol es az elvarasoktol, amit egy hatalmas pofonkent elek meg. Ugy erzem, hogy ezzel kapcsolatban valaki nagyon atvert engem, es nem vagyok messze attol, hogy ezt explicit ki is fejezzem. Azt hiszem, az a pillanat majd elbillenti valahova ezt a tarthatatlan allapotot.

Tschüß!

ui: Apum jelezte, hogy nagyon nehezen olvashato a blog az ekezetek hianya miatt. Sajnos egyelore a munkahelyi laptopomrol nyomom, ugyhogy nem tudok valtoztatni rajta, remelem, megbocsatjatok! :)

süti beállítások módosítása