Ma a hétköznapi lédi felvette az új csizmát, és eltipegett benne a Westfield bevásárlóközpontig, hogy megvásárolja a karácsonyi ajándékokat. Sikerült 3-4 órát el is tölteni odabent, ami már-már a szégyen kategóriája, de ha sok ajándék kell, akkor ugyebár sok üzletbe be kell térni.

Úgy gondoltam, hogy megnézem a Village nevű részt a Westfielden belül, ahol a luxusüzletek vannak, mert benéztem volna egy LV boltba, csak az a bibi, hogy pont a LV csak márciusban nyit, egyébként meg a Village kong az ürességtől, a legtöbb üzlet még sehol sincs, amelyik meg igen, az sem attraktívabb mint a "sima" rész. Azért a Karen Millen alkalmi ruhákba sikerült beleszeretnem 3 pillanat alatt. Olyan cuccai vannak, mint Carrie-nek a Szex és New Yorkban.

Sajnos nem tudom kifejteni, hogy miket vettem, mert meglepetés ugyebár, annyit azért elárulhatok, hogy megvettem Mercedes ajándékát (ő az a lány, akivel sosem találkozom a hotelben, de kihúztam karácsonykor), J.K Rowling legújabb könyvét, ami ezúttal nem Harry Potter, hanem rövidebb mesék csokorba szedve. Mivel itt nagy J.K Rowling láz van, így szerintem az ajándék elég korrekt, emellett könyv, és hasznos, mert angolul van, Mercedes meg spanyol, stb. Meg vagyok elégedve a választásommal.

Ezen kívül (meg a többi ajándékon kívül) vettem egy 300 den-es (jó, nem, csak nagyon vastag) pamutharisnyát a hoteles hétköznapokra, plusz mellé még két vastag térdzoknit is ugyanerre a célra. A pult alatt úgysem látják a vendégek, a munkatársak közül meg próbáljon meg egy is beszólni! Múltkor Stefano is kijött a gangra, és két perc után visítva menekült, mondván, hogy milyen hideg van. Na, én pont ott állok 12 órákat!

Hazafelé Brixtonon át vezetett az út, és benéztem szegény Woolworth-be, ami ott folyik, az a válság közepe. Az áruház bezárni kényszerül, mert eladósodott, és fizetésképtelen, jelenleg 1 fontért árulják, hátha valaki megveszi. Ennek megfelelően óriási leárazás van, és szó szerint a bolt kifosztása zajlik. Ekkora mocskot, rendetlenséget, rumlit már üzletben régen láttam (vetekszik a Mango leárazás első napjával), a kasszánál kilóméteres sor, hiszen mindenki most akarja megcsípni a tutit. Végig sem mentem rajta, pedig lehet, hogy utánam dobtak volna valamit.

Holnap ismét neki kell ugrani a városnak, ezúttal más környékre megyek, de remélem, hogy hamarosan összeállnak a meglepetések!

süti beállítások módosítása