lájti pánikhangulatban

Címkék: munka hangulat londonban

2009.02.04. 13:10

Tudom, hogy sokat nyavalygok itt a blogon, de nem tehetek róla, mindig van valami nehezítő tényező az életemben. Most megint a munka miatt aggódom, mert realizálódott, hogy a február egy rövid hónap, ami hamar eltelik, és nekem még nincs meg, hogy utána mi lesz velem...

Jelentkezem ezerrel mindenféle állásokra, de semmi visszajelzés. És nem értem, hogy miért. Valakinek van valami ötlete? Be kell kerülnöm egy irodába, nincs mese. De vajon mi a kulcs hozzá? Pedig annyi jó pozíció van.

Egyébként meg szép az élet, bár vasárnap óta a sarki Sainsbury's-nél tovább nem jutottam, és nagyjából itthon töltöttem a napokat. Ma délután azért bemegyek a citybe, mert pénzt kell váltanom Dublinra, meg körülnézek egy-két boltban (nem nagyon kellene költenem, ha a jövőre gondolok, de alig van pulcsim!). Megtaláltam a youtube-on a Valami Amerika 2 főbb dalait, most orrvérzésig azt hallgatom, ajánlom mindenkinek! Ezen kívül minden nap Tankcsapdát teszek be, nem tudom, miért van rajtam a zúzós hangulat.

Kicsit aggódom azért is, mert újabb havat jósolnak holnap-holnaputánra, és nem akarom, hogy Timi ideútjával és a közös dublini utunkkal valami para legyen.

Végül pedig valaki magyarázza el nekem, hogy hogy került a szobámba egy halom férfi póló és ing?? :)

süti beállítások módosítása