életjel gyorsan

Címkék: szösszenet londonban

2009.02.12. 00:04

Ígérem, írok majd Dublinról egy hosszút, már van egy lista (mi más?) arról, hogy mit kell feltétlenül megemlítenem, most csak röviden annyi, hogy már visszatértem a hotelbe, számolom vissza a napokat (7), tréningelem az új srácot, aki zimbabvei, de annyira nem jó pasi mint Kedvenc, Chrissel imádjuk egymást (ő lett az új Stefano), és próbál meggyőzni, hogy maradjak, de nem fog neki sikerülni.

Szervezem a hétvégére a programot, mert végre szabad leszek, meg Valentin nap, meg hasonlók, és próbálom a szingli haverokkal lekötni az időt.

Hogy kitekintést adjak más londoni magyarok életéről, ma Bencénknek megjelent egy képe a London Paper-ben (itteni Metro újság), nagyon szép, egyből ráismertem, és eltettem emlékbe. Egyébként Bence rekordidő alatt szerzett új melót magának, ami lenyűgözött, úgyhogy úgy döntöttem, hogy órákat veszek tőle, hátha nekem is sikerül.

Eldöntöttem, hogy kell egy RADLEY táska, úgyhogy erre fogok gyűjteni a leendő munkahelyemen (na, jó, akár pénztárcával is beérem). Aztán majd jöhet egy LV! :)

süti beállítások módosítása