maholnap - frissített

Címkék: hotel szösszenet londonban

2009.02.19. 00:14

Reggel meglepem magam egy Starbucks-os reggelivel, beülősen, tejszínhabos forró csokival, meg valami százezer kalóriás sütivel. Kell, hogy legyen valami jó a napban, meg ugye NN is lesz, egyszóval megérdemlem a kényeztetést és pont. :)

***

Így is lett. Isteni melegszendvicset vettem, narancsos-csokis muffint és az említett tejszínhabos forró csokit, aztán elkezdtem a műszakot a hotelben. Volt egy helyes harmincas vendég, aki félig magyar, félig kanadai, Kanadában él, beszél magyarul, és - most kapaszkodjatok meg - a Jollie-Pitt jótékonysági alap ügyvezető igazgatója. Csak egészen halkan kérdeztem meg, hogy ezek szerint ismeri is az álompárt, mire magától értetődően azt válaszolta, hogy igen, hiszen együtt dolgoznak. Rögtön belegondoltam, hogy van, aki egy hotel recepcióján nyomorog, és van, aki Brad Pittel dolgozik, és rájöttem, hogy megint nem nálam van a pont.

Egyébként nem viszem túlzásba a munkát, szemrebbenés nélkül e-mailezem egész nap, és az új srác, Fabian is eltanulta, de ő már fel sem néz, ha egy vendég közeledik, úgyhogy barátian rászóltam ma. Magamban persze kuncogtam, mert jövő héten vasárnap a srác szolgálatban lesz, amikor annyira dögunalom van, hogy garantáltan elege lesz már az internetből is!

Ma egyébként azért is szenvedtem, mert nem éreztem túl jól magam, még fájdalomcsillapítót is vettem be, ami elég ritkán fordul elő, ezért megváltásként ért, hogy James azt mondta, hogy lépjek le 5-kor, és holnap legyek dél helyett 3-ig. Igazából ha be kell mennem 7-re, akkor már édesmindegy, hogy meddig maradok, a 8 órámmal még így is ütöm a részmunkaidős szintet.

Chris-szel együtt ebédeltünk ma, és meséltem a legújabb hódításomról, mire ő kinevetett. Nem akartam belemenni, hogy azért az sem volt piskóta, ahogy nyomta nekem a műsort decemberben, majd lekoccolt Dórával, aki szőke, kék szemű és annyira szép, hogy még a tesómnak is megakadt rajta a szeme. Igazából nem haragszom Chris-re, mert ő éppen csak annyira szédített, amiért még nem lehet szemrehányást tenni, sőt akár el is lehet kenni azzal, hogy biztos csak félreértettem.

Várom azt, hogy 1 hét múlva legyen, és jöjjenek Anyuék, jó lesz már egy kis családi támogatás!

És ezúton szeretném mindenkinek megköszönni a névnapi jókívánságokat, megsimogattátok a kis lelkemet!

süti beállítások módosítása