legi

Címkék: shopping londonban göncök

2009.03.08. 12:00

Férfiaknak kevésbé érdekes bejegyzés következik.

Történt ugyanis, hogy minden fogadalmam és elhatározásom ellenére nemrég vettem magamnak egy legit (leggings, ha úgy tetszik) fekete színben (ápol és karcsúsít). Londonban ugyanis mindenki ezt hordja, és gondoltam, nekem is haladnom kell a divattal, ha már egyszer itt élek. Sikerült szerintem a városban fellelhető legolcsóbb darabot megtalálni, mert a vásárlás pillanatában sem voltam biztos abban, hogy kell-e ez nekem vagy sem, de legalább játszós nadrágnak megteszi, gondoltam magamban.

A problémám a szóban forgó ruhadarabbal mindössze annyi, hogy alig látni olyan nőt, akinek jól állna, mert bénán viselik. Én például nem ajánlanám a lábszárközépig érő változatot, mert összenyomja az alakot (bokáig érőt vettem), szintén nem támogatom a lapos balerinacipő - legi párosítást. A legjobb egy csinos csizmával vagy magas sarkú cipővel, és kellően hosszú (csípőt takaró) inggel, pólóval, ruhával, pulcsival.

És itt van máris a dilemma!

Nagyon jó, hogy megvettem a legit potom pénzért, most viszont hozzá kell öltözködni. Pár napja járom az üzleteket egy csinos tunika megszerzésének reményében (bár egyáltalán nem kellene munkanélküliként ruhákra költenem), és a feladat nem olyan egyszerű, mint elsőre gondoltam. A legtöbb ruhában úgy nézek ki, mint aki anyai örömök elé néz, és mivel ez nem áll fenn, minek úgy csinálni?! Úgyhogy rendületlenül keresem az igazit tovább, szerencsére választékban nincs hiány, elvégre Londonban vagyunk!

Addig meg hordom, ahogy tudom, szigorúan betartva a saját magam alkototta szabályokat, hogy ne nézzek ki nevetségesen vagy bénán. Bár múlt héten teszteltem az új szerzeményt a városban, és Anyukám szerint "úgy megnéznek itt téged a férfiak".

süti beállítások módosítása