interjú-statisztika

Címkék: munka londonban

2009.04.10. 22:48

Azért írok róla, mert ha nincs megörökítve, akkor úgy is tűnhet, mintha semmi nem történne. Pedig ha eddig azért nyávogtam, hogy nem járok interjúkra, akkor akár most elégedett is lehetnék.

Az elmúlt két hétben kaptam néhány lehetőséget, hogy személyesen is bizonyítsam rátermettségemet a különböző pozíciókra, és jártam jó néhány elbeszélgetésen.

Többnyire irodai pozíciók voltak, de akadt hotel back office (foglalási osztály) és hotel recepciós állás is. Volt csoportos interjú egy-asztalnál-az-ellenséggel stílusban, illetve stresszes, direkt provokálós (még magyarul is annyira szeretem az ilyet!), de többnyire jó hangulatú beszélgetéseken vettem részt.

Van, ami tuti bukó, van 3 olyan, ahol eredményre várok, van, amit le kellett mondanom, mert Londonon kívül volt az iroda, van, amit sajnálok és van, amit nem.

Egyelőre még egy van előttem, utána megint elfogytak egy kis időre. Kitartóan reménykedem, mert mást úgysem tudok tenni.

süti beállítások módosítása