nyuszi 2009

Címkék: munka londonban

2009.04.11. 19:39

A második nem otthon töltött húsvétom (2006. Helsinki) nem telik rosszul. Egész nap lázasan főzünk Petiékkel, hogy este fantasztikus húsvéti vacsit együnk, az én részem a karfiolleves, kaszinótojás és a csokis brownie dióval, Ági és Peti prezentálja a majonézes krumplit, francia salátát, gombócos káposztát, sörkiflit és keksztekercset. Tegnap pedig beszereztünk többek között egy üveg akciós Baileys-t (10 font/liter, a hülyének is...).

Jó volt délelőtt kicsit megint a konyhában tenni-venni, mert amióta diéta van, nem főzök nagyon sokat, aztán meg Katával találkoztam Waterloo-nál, és mivel esett az eső, így a Southbank Center-be mentünk, ahol éppen bréktánc-verseny zajlott, úgyhogy mi is belenéztünk. A vicces az volt, hogy úgy kerestük a helyet a tömegben, mintha legalábbis Robbie Williams jött volna, és nem akarunk lemaradni róla. Igazi RUND-DMC-s megmozdulás volt, és rájöttem, hogy imádom Londonban, hogy nagyszombaton is csak elmész sétálni a városba, és valami teljesen jó eseményre bukkansz.

Közben pedig a nyuszi hozott nekem egy próbahetet abban a hotelben, ahova Reservations Assistant-nek jelentkeztem, úgyhogy keddtől péntekig vagy szombatig dolgozni fogok, és próbálom bebizonyítani, hogy én vagyok a legjobb erre az állásra. Viszont fizetnek érte, szóval nem rossz üzlet. Mostanra megbékéltem vele, hogy továbbra is küzdenem kell, és nem adják könnyen ezt a munkát (sem).

süti beállítások módosítása