two lovers

Címkék: mozi londonban

2009.04.15. 23:44

Nem tudom, hogy otthon megy-e már ez a film a mozikban Joaquin Phoenix, Gwyneth Paltrow és Vinessa Shaw főszereplésével, de tegnap sikerült a csajokkal megnéznünk, és nem kifejezetten ajánlom.

Dóra választása volt ez a film a Duplicity-vel szemben (Julia Roberts, Clive Owen), de én is támogattam (Kata meg csak jött), mert nagyon jó volt a PLAKÁTJA! :) Utólag azt mondom, hogy a filmben a plakát volt a legjobb!

Nem szeretem az olyan filmeket, ahol nem szeretek kicsit bele a főszereplőbe. Nos, Joaquin Phoenix a Gladiátor óta felszedett néhány kilót, és a karaktere meg annyira szánalmasra sikeredett (mert jól játszott), hogy a végén, amikor azon gondolkodik, hogy nekimenjen-e a tengernek, akkor szinte már annak drukkoltam, hogy menjél, fiam, mert belőled úgysem lesz már semmi.

Gwyneth Paltrow helyes volt, mint mindig (én szeretem), de a szerepe szerint egy döntésképtelen és felelőtlen nőcske, aki még elhiszi, hogy a Mikulás hozza az ajándékot és a bab is hús.

A másik nő, akiről pedig nem is hallottam, meg úgy nézett ki, mint Katával egy közös ismerősünk, ő volt az egész műsor vesztese a másik kettő életképtelensége miatt, de a végén ezt happy endnek állították be.

Na, mindegy, nem szidom a filmet, nézze meg, akit érdekel, de ne várjon egy könnyed és fordulatos élményt. Mi azért jól szórakoztunk, hiszen félhangosan kommentáltuk az előadást, amiért meg is szóltak bennünket a vége felé.

süti beállítások módosítása