szombati szárnyalás

Címkék: fotó barangolás londonban

2009.03.07. 21:53

Már rájöttem rég, hogy amint a városba készülök, mindig történik valami. Gyanús volt, hogy a 159-es busz ma csak a Trafalgar térig megy, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Monikával volt találkozóm, éppen ráértem, miért is ne sétálnék el az Oxford Circus-ig?

Sétám közepette fedeztem fel, hogy az említett útvonalon egy darab autót és más közlekedési eszközt sem lehet látni, és hamarosan egy tüntetés sűrűjében találtam magam. Harcias nők vonultak fel ugyanis London leglátogatottabb és legforgalmasabb utcáján (Regent's Street & Oxford Street), hogy a férfiak által nőkön elkövetett erőszak ellen protestáljanak. Volt nagy hangzavar, rengeteg nő transzparensekkel, előttük-mögöttük rendőrsorfal, és az egész nagyon kultúráltan zajlott. Bele is borzongtam az élménybe! Pont elkaptam a tüntetést, így készült néhány fotó és videó, de rájöttem, hogy operatőrnek még feleannyira sem vagyok tehetséges, mint fotósnak, ugyanis sikerült úgy mozgatnom a kamerát, mint a szememet, ennek megfelelően a felvétel visszanézése akut szédülést okoz. Sebaj, majd legközelebb!

Végül azért csak odaértem a találkahelyre, és Monikával a Regent's Park felé vettük az irányt. Ott is fotóztam, mint láthatjátok, az idő nem volt annyira szép, de a tavasz azért átjön a képeken. Mert itt bizony tavasz van! Emberek üldögélnek a Trafalgar téri szökőkutaknál, rengeteg a fényképező túrista, egyre lengébben öltözünk, szóval minden jel a nagy tavaszi zsongásra utal. Néha még én is zsongok! :)

Boldog munkanélküliként Monikával töltöttem tehát a délutánt, sétáltunk, beszélgettünk, mókusoztunk, szusizni voltunk, nagyon jól éreztem magam. Már tervezzük a következő heti programot, ajánlottam neki, hogy menjünk el az itteni Vapiano-ba egy jó olasz ebédre, plusz meg kellene nézni a híres állatkertet is.

Kezdem úgy érezni magam, mint Carrie Bradshaw a SATC-ben. Napok óta csak barátnőzöm, programozom, esténként meg a számítógép előtt ülve igyekszem valami érdekeset írni. Téma van bőven (már listát írtam róluk, mondanom sem kell), idő van bőven, úgyhogy nemsokára jön sokféle-fajta új bejegyzés!

süti beállítások módosítása