új szabályok

Címkék: munka londonban

2009.04.22. 23:50

Sikerült ma vagy 3-4 percet késnem, amiért rögtön kaptam egy kis letolást, itt ugyanis valamiért ezt a "pontban legyél ott, de inkább 10 perccel hamarabb" dolgot nagyon komolyan veszik. Csak azt nem értem, hogy a hazamenetellel miért nem ennyire szigorúak.

De mindegy, nem panaszkodom, mert ma sikerült úgy szerveznem a dolgokat, hogy 6 után 10 perccel már indultam is haza, persze sok időt nem nyertem, mert a szerencsétlen Victoria line-on sztrájk volt (igen, itt is szokás ezek szerint), így pontosan ugyanakkorra értem haza, mint tegnap, amikor 7-ig bent voltam. Egyébként a Victoria line miatt késtem reggel, metró helyett buszoztam, és borzasztó lassan haladtunk, pedig 20 perccel korábban indultam otthonról, pont ezért.

Új munkahelyen új szabályok vannak, egyik ilyen a késés, valamint nem megengedett a mobiltelefon használata, nincs internetezés és nincs irodában nassolás (tehát nem lehet megenni egy csokit vagy almát a délelőtt vagy délután folyamán).

Így az otthonnal való kapcsolódás az estékre korlátozódik, amikor főzés-mosás-vasalás is van, úgyhogy meg kell találnom az egyensúlyt. Mindenkitől elnézést, ha nem válaszolok az e-mailekre vagy csak 2 sorban vagy nem veszem fel a Skype-ot. Az a baj, hogy minden estém ugyanolyan rohanás, mint a nappalok, és kicsit még szokni kell ezt a nagy dolgozó lédi státuszt!

Egyébként minden oké!

süti beállítások módosítása