helló 2011

Címkék: munka összegzés londonban

2011.01.08. 22:35

2010 karácsonya előtt is megúsztam a reptéri káoszt, és rendben hazaértem az ünnepekre. Az X Factor-t meg megnyerte Matt (akit én ugye abszolút esélytelennek jósoltam, de hát ilyen az én formám, nincs szaglásom a tehetségekhez), ezzel pedig elvesztettem egy fogadást, de gyalogoltunk már haza nagyobb esőben is! :)

A lényeg csak annyi, hogy hírt szeretnék adni magamról az új évben. A budapesti karácsony és szilveszter után visszatértem a második otthonomba, és mint mindig most is teljesen összezavar az itthon és otthon dilemmája. Remélem, hogy 2011-ben pont kerül ennek a mondatnak a végére is.

Nem tettem fogadalmat, bár azt mondjuk megígérhettem volna magamnak, hogy többet írok majd ide, de mostanában vagy a magánszférámra koncentrálok vagy Londonon kívülre (legyen az Budapest vagy újabb utazások), úgyhogy attól tartok, nem tudnék témába vágó dolgokról írni. Azért igyekszem majd, ha meglátogatok valami jó kis kiállítást vagy történik valami különleges (pl. ÁFA-emelés volt január 4-én, és most drágaság van).

Új hírként egyelőre annyival szolgálhatok, hogy ismét kidobom magam a munkaerőpiacra. Hogy melyikre? Elsősorban a londonira, és párhuzamosan a budapestire is, aztán meglátom, hogy hol leszek sikeresebb. Ami biztos, hogy a mostani munkámnak búcsút szeretnék mondani, valószínűleg hatásosabb terv, mint folyamatosan frusztráltnak lenni attól, hogy értelmetlen dolgokat csinálok. Igaz, hogy előzőleg azt írtam, hogy beletörődtem, és úgysem a munkának élek, de időközben rájöttem, hogy az a heti 40 óra mégiscsak borzasztóan sok akkor, ha elégedetlen vagyok. Meg lehet, hogy hülyén hangzik, de szeretnék pörögni, enyhe stressz alatt állni, alkotni, kreatívkodni, egyszerre tíz dolgot csinálni és nap végén jóleső büszkeséget érezni. Ebben a pillanatban szinte az is mindegy, hogy melyik országban.

Az évem jelszava pedig: POZITIVITÁS! Mert tudom, hogy menni fog. :)

 

süti beállítások módosítása