Imádom a londoni hétvégéket! Bár ez még csak a negyedik, de eddig mind annyira jól sikerült, hogy feltöltött az utána következő napokra. Legyen most is így!

Tegnap összejövetel volt nálunk, átjött Dénes Dórával, Preston Szuszuval, sőt, Dani is hazaugrott Svédországból 2 napra. Főztem francia hagymalevest és pesztós-csirkés-gombás tésztát ipari mennyiségben (mint egy közkonyhán, hatalmas kondérokban), rendkívül ízlett mindenkinek, majdnem el is fogyott az egész még az este folyamán, mostanra meg már főleg! Borozgattunk, beszélgettünk, hála az égnek, mindenki mindenkivel megtalálta a közös hangot, úgyhogy nagyon kellemes este/éjjel volt mindaddig, amíg nem indultak az utolsó buszok és metrók, és hazament a kis sereg.

Daninak átadtam a szobát éjszakára, én meg bitoroltam a nappalit, de sikerült vagy 10 órát aludnom, szóval nem volt gond. Dius fél 3-kor jött haza, még beszélgettünk egy picit, szegényke kimaradt mindenből, mert dolgoznia kellett.

Az idő gyönyörű volt ma, azzal ijesztgetnek, hogy ez volt az utolsó napos és meleg nap, és innentől jön a hideg, esős, szeles ősz. Mindenesetre ki kellett használni az utolsó napsugarakat, és elmentem futni a Primrose Hill-re, a többiek meg becsatlakoztak egy könnyed piknikre. Fagyiztunk, csipszet majszoltunk, cidert és Bacardi Breezert ittunk (csak az íze kedvéért), kártyáztunk, beszélgettünk órákig. Nagyon kellemes volt, rengeteg ember tett úgy, mint mi, tele volt a domb napozó, fekvő, dagonyázó angolokkal, indiaiakkal, pakisztániakkal, és ki tudja még hányféle nációval.

Most már ráhangolódás van a holnapra, testi-lelki felkészülés, vasalás, körömfestés, stb, tudjátok, hogy van ez! Egyedül attól félek, hogy holnap meg kell mondani a hazautat, és remélem, hogy nem vágnak ki egyből. Igazából nem tehetek róla, és tudom, hogy nem lesz jó pont, de mit tudok csinálni?! A repjegy megvan, és nem létezik semmi olyan, ami eltántorítana attól, hogy hazautazzak. Szükségem van a családomra, a barátokra, a budapesti légkörre. Úgyhogy bízom abban, hogy nem fognak eltanácsolni rögtön, de ha igen, akkor gyorsan találok valami más hoteles melót.

Holnap beszámolok, drukkoljatok, én már nagyon be vagyok sózva!

süti beállítások módosítása