szabadnapok

Címkék: shopping randi barangolás londonban

2008.10.02. 18:04

Az elmúlt 3 napban szabadnapos voltam, és mégis elhanyagoltam a blogot, most viszont pótolom az elmaradt beszámolókat.

Kedden punnyadás, ezt már írtam, tegnap pedig az egész napot a városban töltöttem ígéretemhez híven, és fekete cipőt valamint ajándékokat vadásztam. Elmondhatom, hogy mindkettőt sikeresen. A fekete cipőm nagyon szép, kicsit magas a sarka, kihívás lesz benne a 12 óra munka, de nem akartam papucscipőben rohangálni, ha már van szép kosztümöm. Az ajándékokról pedig sajnos egy szót sem szólhatok.

Tegnap estére egyébként herótom lett a Next, H&M, Dorothy Perkins, FCUK, Zara, stb. üzletekből, mert 3 méterenként sikerült belebotlani mindig egybe, és egy idő után úgy éreztem, mintha csak ezek a boltok lennének kerek e világon szépen sorban egymás mellett. Úgyhogy most egy ideig akkor sem shoppingolnék, ha szabad lennék.

Voltam a Covent Gardennél, megnéztem a kis utcácskák kis üzleteit, ahogy inOksz tanácsolta, és valóban akadt egy két szemrevaló darab. A kedvencem a "happy loves it" nevezetű hely volt, ahol nagyon szép egyedi cuccokat lehetett kapni.

Nem tudom, másnak mi volt a benyomása Londonban, de itt az egyediség megfizethető és főleg hordható. Nincsenek annyira elszállva a tervezezők, és rájöttek, hogy ha hordható és szép az a ruha, akkor megveszik. Itt sokkal egyszerűbb egyénien felöltözni, még akkor is, ha a tömegboltok unos-untalan szembejönnek, mert ha rábukkan az ember néhány gyöngyszemre, akkor ott tuti talál valamit, amivel a sablonos H&M-et feldobhatja.

Ma reggel megjött Réka, Dius barátnője, és vele töltöttük a nap nagy részét, most meg nekiálltam főzni, de nem akar összeállni a krumplis-padlizsános-paradicsomos-tejfölös-mozarellás mű, és nem értem, hogy miért.

Izgulok a holnap miatt, de remélem, hogy nem lesz semmi gond vele. Sajnos a szombati Layo&Buschwackának búcsút inthetek, de sebaj. Már csak 9 nap, és megyek haza.

Most pedig lehull a lepel a tervemről: regisztráltam egy online társkeresőre 2 napja, és azóta nincs egy perc nyugtom sem. Érdekes dolgokkal találkozik így az ember, de ez egy külön bejegyzést érdemel. Igyekszem mihamarabb, amikor már lesz valami történés.

süti beállítások módosítása