cirkusz

Címkék: munka hotel párkereső londonban

2008.10.08. 22:26

Ma is nagy nap volt a hotelünk életében, ugyanis reggel 9-től arra készültünk, hogy benéz majd a hoteltulajdonos. Mondanom sem kell, hogy egész nap mindenki haptákban állt, nekem is össze kellett fognom a hajam, és végre megkaptam az egyenruha részét képező sálat, valamint levették a kitűzőmről a "Training" szót. Mr. Hilton délután fél 5-kor érkezett meg 15 percre, nem érdekelte semmi és senki, de a hotel egyik nagyágyúja, Stacey a menedzsereket tornasorba állította a lobbyban, azt hittem, megpusztulok a visszafojtott nevetéstől.

Az izraeli hoteligazgató, akit mindenki utál, hamarabb érkezett, ő még levizsgáztatott minket a napi menüből, amin eléggé felháborodtam, mert miért kell ezt egy recepciósnak tudnia?? Ki az az eszement vendég, aki egy recepcióstól kérdezi meg, hogy mit egyen?? Na, mindegy, megfogadtam, hogy a menüt akkor sem tanulom be, ha az állásom múlik rajtam, ne nézzenek már madárnak!

Voltak érdekes kórképek ma is, pl. egy férfi, aki több mint 400 fontot hagyott ott nálunk, de 1 penny miatt elkezdett balhézni, mert valószínűleg a kerekítés miatt nálunk 1 pennyvel többet mutatott a számla. Elővettem a legkedvesebb mosolyom, és mindent a vendégért alapon persze megtettem, amit kért, levontam az 1 pennyt, sőt az úr kérésére nyomtattam új számlát is, hogy lássa a végösszeget a bizonyos penny nélkül. Hejj, de nagy az isten állatkertje!

Egyébként nem volt túl pörgős a nap sajnos, a vendégek 9 előtt csekkoltak ki, és 5 után be, mert hétközben üzletemberek jönnek hozzánk, a maradék idő elég lájtin telt. Munka után megvolt az első beülés a kollégákkal egy közeli bárban, de nem maradtam sokáig, mert hulla vagyok teljesen. Viszont jól esett, hogy meghívtak. A társaság brilliáns, nem győzöm hangsúlyozni, csomót nevetünk, igazi multikulti csapat remek humorral!

Örülök, hogy mindenki fel van villanyozva az internetes párkeresésemen, de elárulom, hogy ma majdnem szerelmes lettem az éjszakai menedzserbe! Tudom, persze, hogy a munkahely nem éppen ideális hely egy kapcsolatra (sóhajtás), de azért meglátjuk, mit lehet kihozni a helyzetből!

süti beállítások módosítása