Tegnap Diussal ellátogattunk Greenwich-be Réka korábbi lelkesedésén felbuzdulva, mert neki nagyon tetszett, és végül mi sem csalódtunk.

Végighajóztunk a Temzén, érintve minden látványosságot (Tower, Tower Bridge, London Eye, Design Museum, Globe, Canary Wharf), közben forrú teát kortyolgattunk és burritos-t ettünk, majd megérkezve egyből a Hajózási Múzeumba látogattunk, ami különösebben nem hozott lázba, de voltak egészen izgalmas dolgok is. Itt próbálják interaktívvá tenni a kiállításokat, így csináltunk örvényt egy üveghengerben, és hullámokat is generáltunk, hogy meglássuk, hogyan is keletkezik a szökőár.

Rögtön a múzeum mellett található a Queen's House, ahol nincs semmi olyan, ami érdekelt volna, viszont végignéztük két ázsiai lány indiai táncának főpróbáját, ami egészen egyedi élmény volt.

Ezután megmásztunk egy hegyet és bejártunk egy parkot, mire elértünk a híres Greenwich-i 0 hozzúsági fokhoz, ahol persze készültek képek, amiket majd feltöltök ide is (milyen jó egy fotóssal kirándulni!), megnéztük a Gallery of Time-ot (Idő Galériája, vagy valami ilyesmiként fordítanám...ha nem lennék fáradt menne ez költőibben is), láttunk sokféle időmérő szerkezetet a középkortól kezdve mostanáig, valamint egy hatalmas földgömböt, ami mutatja, hogy melyik hosszúsági foknál mennyi a pontos idő.

Greenwich önmagában is nagyon szép, romantikus városrész, érdemes bebarangolni, egyedül a Noodles' House-t nem ajánlom étkezésre, azt hiszem, azt ottani vacsi után most egy ideig nem akarok kínai büfét látni, bármilyen olcsó is.

Hazafelé HÉV-eztünk (DLR), és a Canary Wharf este valami elképesztő, csak tátottuk a szánkat. Kis New York-feeling, ahogy Zsutti leírása alapján elképzeltem: hatalmas épületek (majdnem felhőkarcolók), mindenhol ég a lámpa, kint sötét van, úgy néz ki, mint amikor a Mátrixban folynak le a betűk. Canary Wharf egyébként London banki központja, az összes nagy pénzintézet irodája megtalálható itt.

Ma viszont visszatértem a hotelbe, és várom a következő 3 napot, ami már most teljesen be van tervezve, annyi mindent csinálnék... (csinálnák - ahogy Attis mondja).