Ma találkoztam az Olasszal, aki tipikusan olasz. Eleve utazik másfél órát azért, hogy lásson egy teljesen ismeretlen nőt. Iszonyú sokat beszél. Princessnek szólít. A nevetésétől zeng a pub. Ki akarja találni, hogy melyik számra gondolok. Amikor megnézzük a tükörben, hogy ki a magasabb, automatikusan átölel. És hasonlók.

Nem volt rossz a találka, jól elbeszélgettünk, van humora, 33 éves, és 3 éve ő is recepciósként kezdte itt Londonban (miután feladta a ragyogó állását Olaszországban), most bróker. Jó haverságot saccolok így elsőre, de biztos vagyok benne, hogy bepróbálkozik majd.

A Covent Gardennél ültünk be egy helyre, ami ugye közel van a hotelhez, és hazafelé be is néztünk. László, a magyar srác és Kedvenc volt szolgálatban. Csak egy egészen könnyed műsort nyomtam, hadd lásson rendesen felöltözve is! Hiábavaló sajnos a próbálkozásom, ugyanis Kedvencnek hirtelen lett egy barátnője. Legalábbis a Facebook szerint. Meg egyébként is még mindig csak 21 éves (sajnos nem lett hirtelen 28).

Holnap megyek lakásokat nézni, hamar le akarom zavarni, hogy utána tudjak megint a munkakeresésre koncentrálni, szóval igyekszem holnap kiválasztani a leendő lakhelyemet.

Ma voltam a Portrégalériában (National Portrait Gallery, Trafalgar Square), és megkukkantottam Annie Leibovitz kiállítását (2009 februárjáig megtekinthető), mely az 1990 és 2005 között készített fotóit gyűjti csokorba. A kedvencem Kate Moss és Johnny Depp képe együtt az ágyban, nagyon szerelmes, nagyon intim, stb. (Panni barátnőmtől és celebszakértőtől kérdezem: ők egy pár voltak valamikor? Vagy csak egy fotóra hozták össze őket?) Tetszettek a képek, volt hangulatuk, sokkal izgalmasabbak, mint a galéria többi részén fellelhető különböző király-, királynő-, és hadvezérportrék. Ez utóbbiakkal nem kötöttem szorosabb ismeretséget. Ezen kívül megnéztem a 2008-as év kiemelt fotóit is ugyanitt, gyönyörű darabok!

süti beállítások módosítása