Büszkén tudatom mindenkivel, hogy befejeztem a karácsonyi vásárlást, és még éppen tudok lépni a szobámban a rengeteg zacskótól! Tegnap vettem észre először magamon, hogy megszállt a karácsonyi hangulat, amikor a Dia ajándékát csomagoltam. Vettem nagyon dizájnos szalagokat, masnikat, színben harmonizálva a csomagolópapírral (nem tudom, hogy a csomagolót miért innen viszem, ne kérdezzétek!).

Holnap lesz a hoteles karácsonyi ajándékozás, úgyhogy már a Mercedesnek szánt könyvet is becsomagoltam, nagyon szép lett. Rögtön jött egy gondolat, hogy mi lenne, ha az otthonra szánt ajándékokat is becsomagolnám, de rájöttem, hogy ez nem lenne okos húzás, most képzeljétek el a bőröndöt, amint belepasszírozom a rengeteg felmasnizott meglepetést!

Ez is annak a jele, hogy már mennék haza! Ma kimozdulni sem volt kedvem, csak múlatom az időt, már azt sem bánnám, ha holnap reggel lenne, és mennék a hotelbe, ahol a péntek mindig forgalmas, majd haza, megint hotel, és végül vasárnap is, és hétfőn meg végre hazaaa!

Annyira mennék, hogy ma már össze akartam pakolni, de beugrott, hogy amikor költöztem, munka után 2 óra alatt összepakoltam minden cuccomat, most meg alig kell valamit hazavinni, tehát ez is értelmetlen lenne. Főleg, hogy nem férnék el a bőröndtől a szobában.

Tegnap Diával megint vacsorázni voltunk, vele mindig enni kell, de most nem választottunk valami jól, mert egyikünknek sem ízlett a sokfogásos kínai menü, ami ráadásul borzasztóan drága is volt.

Ma meg kármentő főzést csináltam, a romlandó dolgokból hoztam össze egy kis ebédet, hogy ne kelljen kidobni őket. A végeredmény csirkemájkrémmel töltött rakott palacsinta lett, de nem adnék magamnak Michelin csillagot rá. Ehető lett, szerencsére most csak 2 adag, de legközelebb nem erőltetem.

Emellett - bár 3 napja eszem - a tojáslevesből még mindig van, és igaz, hogy nagyon szeretem, de most már annyira nem kívánom. Ezen kívül sütöttem még hagymakarikákat, kétségtelenül ez volt az étkezés fénypontja, csak sajnos a 3/4-ét rögtön sütés közben megettem, hiszen mint tudjuk, frissen az igazi!

Azt hiszem, lassan készülök aludni, hogy friss legyek a holnapi hotel mámorra. Sajnos be kell érnem holnap Stefanoval, mert Chrisem szabin van, de most már ez is mindegy, csak haladjunk előre a hétfő felé!

süti beállítások módosítása