Tegnap munka után egy hirtelen ötlettől és egy telefonhívástól vezérelve felcseréltem Monika barbecue partiját egy Reading-i kirándulással. Ott lakik ugyanis Rudesz, egy régi ismerős/haver/munkatárs, akit egy részről a volt kedves által, másrészt a telekomos múltamon keresztül ismerek.

Pár hete telefonszámot cseréltünk, mert ugyan egy időben kerültünk ki a nagy Angliába, de sosem sikerült összehoznunk egy találkát. Ez nagyrészt az én hibám volt, de megvan a mentségem. Most viszont Rudesz komplett tervvel hívott fel ("Zsu, semmit nem kell csinálnod, csak beülnöd a kocsiba, és megyünk, utána meg hazahozlak!"), és mivel egyébként is jött nekem eggyel, így hamar rávágtam, hogy rendben.

A Londontól 1 órányira lévő Reading-ből nem láttam sokat, csak a Tesco-t meg a Rudiék házát, ami nagyon kis helyes. Főztünk vacsit az irányításommal, ami nagyon jó lett, a lakótársaknak is ízlett. Taktikus módon az összes pucolás, szeletelés, hámozás, darabolás feladatot leosztottam Rudinak, így nekem már csak a főzés szép része maradt.

Rudi lakótársai is telekomosok, úgyhogy pár órát nosztalgiáztam a régi emlékeken, sitebejárás, BSC, stb, aztán Rudi hazahozott.

Ma megint háziasszonyt játszottam, kétfogásos ebédfőzés, takarítás a lakásban, mert én voltam a soros, és estére a jutalmam egy óriási fánk lett!

süti beállítások módosítása