nyááár van...

Címkék: szösszenet nyár londonban

2009.05.25. 23:26

Most hirtelen eszembe jutott az a baljós este, amikor ezt a számot karaokeztam egy hozzám hasonlóan tehetséges lánnyal. Na, mindegy, felütésnek jó lesz!

Azért nem kapkodom el az örömködést a nyár okán, mert a mai nap mindössze 2-3 órát sütött a nap, de én akkor pont a Monikáék kertjében napoztam, rosé-t ittam, olasz pastát és angol puddingot ettem.

Sikerült rádobnom a tegnapi lepirulásra még egy lapáttal, de jó volt, hogy áramlott a testemre a napfény. Úgy tűnik, hogy nyár van, és ez állítólag így is marad idén, meleg hónapokat jósolnak itt Londonban.

Akartam képet is feltölteni, de éppen szárad a körömlakkom, és nem tudom a kábelt a fényképezőbe illeszteni, de majd holnap pótolom. Csak azért érdekes, mert ma teljesen véletlenül egyforma ruhaösszeállításban voltunk Monikával.

Azt még nem említettem, hogy ma munkaszüneti nap volt (bank holiday), úgyhogy élveztem az önfeledt semmittevést, meg a fent említett eseményeket.

süti beállítások módosítása