Tapasztalatból mondom, hogy minden Angliába vándorló magyar blogja jelentős helyet szentel az itteni kötelező bürokratikus ügyek leírásával, így én sem maradok ki a sorból.

National Insurance Number: Állítólag heteket kell várni az interjúra, de nekem szerencsém lehetett, mert a telefonálásom utáni következő hétre kaptam időpontot, amit sajnos halasztanom kellett, mert dolgoztam. A következő időpont az első után 5 napra sikeredett, amit megint lemondtam, mert megint dolgoztam. Ezek után kaptam időpontot most hétfőre, ami az utolsó lehetőségem volt, hogy megjelenjek. Mivel volt már munkám, így az interjú nem is volt igazán interjú, kitöltötte a pasi a papírt, kérdezett kettőt, és mehettem a dolgomra. Egyébként ez az itteni TB, és 2-4 héten belül küldik a TB számomat.

Home Office Registration: Ezzel regisztráljuk magunkat és a munkánkat a Belügyminisztériumnál. Meg lehet úszni, csak nem nekem, mert a hotel kérte, hogy mihamarabb csináltassam meg, máskülönben illegális a munkavállalásom. A regisztrációval, mint olyan, semmi bajom nem lenne, ha nem kellett volna befizetni 90 fontot, azaz 90 fontot a regisztrációra, 9 fontot, hogy befizethessem a 90-et a postán, valamint 4.60-at a postai feladásért. Kicsit drága mulatság, de előbb-utóbb mindenkinek túl kell esni rajta. Most várok olyan 2-4 hétig, hogy megkapjam a regisztrációs számom, valamint visszakapjam az útlevelem.

És végül egy találós kérdés: Szerintetek kinek van annyi esze, hogy a randija napján úszószemüvegben ússzon, hogy az szép kerek lila nyomatot hagyjon maga után? Ráadásul még jól rá is tapasztotta a szemére, hogy 24 órán belül el se tűnjön. Brava, Zsuzsanna! :))

süti beállítások módosítása