sweet home

Címkék: költözés shopping londonban

2008.11.30. 21:35

Kimerített ez a három nap, abban reménykedem, hogy "kipihenem majd a munkahelyemen". Még Londonban ennyit nem utaztam, mint az elmúlt napokban: busz ezerrel, rengeteg metró, még vonat is befigyelt, voltam 1-es, 2-es, 3-as, 4-es zónában.

Viszont végre van kajám! Ma reggel bevásároltam a Sainsbury's-ben minden alapvető élelmiszert, és hétvégén már főzés lesz megint! Mondanom sem kell, hogy 10-re értem oda, és csak 11-kor nyit vasárnap, ráadásul szakadt az eső.

A szoba alakul, csak néhány kisebb hiányosságát kell korrigálni a következő napokban: nincs még szárítóm, úgyhogy mosni nem tudok, kell egy polcos elem, mert nem férnek el a mütyürök, egy hősugárzó, mert éjszaka le kell kapcsolni a fűtést, és egy matracfedő, mert igencsak érzem a rugókat. De ez mind megoldható, és már alig várom, hogy komplett legyen a kuckó!

Ma egyébként Lászlóval, a másik magyar kollégámmal mentünk ruhát vásárolni, mindkettőnknek volt 30%-os kuponja a GAP-be, úgyhogy ő vett egy télikabátot meg két felsőt, én meg egy hosszú ujjú felsőt és egy kényelmes, meleg pulcsit. Utánam dobták! :)

Egyelőre még az otthon-feelinget nem nagyon élveztem, mert az alváson kívül nem tartózkodtam a lakásban, de talán jövő héten! Olyan érzésem van, mintha egy teljesen más városba költöztem volna. Itt minden más, mint a Primrose Hillen, de nem baj, van felfedeznivaló!

Újult erővel várom a fejleményeket munka ügyben, holnaptól pedig egy újabb hotel session következik. Beletörődöm a sorsomba, és számolom vissza a napokat a karácsonyi hazatérésig!

süti beállítások módosítása