első nap a tesóval

Címkék: tesó barangolás londonban

2009.01.10. 00:03

Tesó szerencsésen megérkezett London citybe, bár később a tervezettnél, de a legnagyobb rendben. Amikor megláttam a Victorián, bizony egy pillanatra megkönnyeztem, de ő ezt, hála az égnek, nem látta! :)

Miután feltöltöttük az Oysterét, megmutattam neki a lakást, a kis szobáját, majd lefektettem, mert szegénynek a korai kelés egy kicsit kimerítő volt. Addig főztem ebédet (fasírt + krumplipüré), majd elindultunk a városban egy "kis" sétára.

Elmondhatom, hogy nagyon jól érezzük magunkat. A rá jellemző kritikus látásmód itt teljesen átfordult határtalan lelkesedéssé, és minden tetszik neki: a kilátás az ablakból, a busz, Brixton, az utak, az épületek, a szobrok, a Piccadily, a Big Ben, a Westminster híd, a London Eye messziről, a metró, az ebéd, stb. Olyan helyes, ahogy mindenre rácsodálkozik! Engem meg már az boldoggá tesz, hogy ilyennek látom. Általánosságban elmondható, hogy rég beszélgettem ennyit vele, mint ma.

Meglátogattuk a Primrose Hillt is a hősugárzó miatt, találkoztunk Attissal és Robival, eldumáltunk egy kicsit.

Csináltunk egy csomó képet, majd estére úgy kifárasztottam, hogy hamarosan mindketten ágyba dőlünk, hogy holnap új erővel folytassuk az utat. A terv már megvan, közösen átbeszélve, térképen megnézve, úgyhogy ismét mozgalmas napunk lesz!

süti beállítások módosítása