Mivel az utóbbi napokban csak kacajra futotta, hirtelen azt sem tudom, hol kezdjem.

Kezdjük a hotellel, az a biztos! Újabb ember mondott fel, ezúttal Ming lett az önkéntes kiszavazott. A helyzet kezd egyre viccesebb lenni, mert Alessandrának holnap lesz az utolsó napja, Mingnek jövő héten lejár a vízuma, Stefano még két hétig van. Na, de pont nem én leszek az, akit aggasztnak az emberi erőforrás problémák.

Viszont Stefanonak köszönhetően hétfőn a telefonközpontban nyomtam, ami a front munkához képest olyan, mint egy szanatórium, és igaz, hogy néha megzavartak a telefonok, de alapvetően ettem-ittam egész nap, és blogokat olvastam. A londoni magyarok életéből teljesen friss információim vannak. Kellene lassan egy blogtali, mit szóltok?

Aztán miután hétfőn végre letelt az újabb három nap mámor, átruccantam Manor House-ba Alessandráékhoz egy olyan komplett szusivacsira, hogy szerintem aznap este nálunk volt a városban található összes szusi. Jót ettünk meg ittunk (én gondosan megittam vagy 3 pohár bort, ahogy a drága volt párom mondta, ki kell engedni a fáradt gőzt), a szusit megfejeltük némi almatortával.

Kedden főzőcske, végre normális kaját ettem, és igen, húst is! Rántott csirkecomb krumplipürével, ezúttal savanyúság nélkül, de mire Lőrinc megint Londonba érkezik, lesz kovászos ubi is! :) Este meg összefutottam egy röpkét Bencével, éljen a blogos unió! Alig töltöttünk együtt pár percet, de abba belefért egy Cafe Nero, egy Chinatown, egy Piccadilly, Trafalgar, Big Ben, Waterloo híd és Southbank, Millenium Bridge, St. Paul Cathedral, London Bridge és szinte a Towerig elmentünk. Ámultunk egy iroda tetőtől-talpig ablakánál vagy negyed órát, és sóhajtoztunk, hogy ilyenben akarunk dolgozni a mostani szánalomdombjaink helyett. Meg kerestünk egy meleg levegőt kifújó, utcára nyíló klímakivezetést, de nem találtuk meg az igazit. Amelyik helyes és otthonos lett volna, az nem fújt meleg levegőt, ami meg langyosat fújt, az túl személytelen volt. (Nem, tuti nem vagyunk normálisak!) Van egy Thomas nevű haverja, az elég jó faszi! :D

Szerdán, azaz tegnap kefélgettem kicsit az önéletrajzomat, de számottevő előrelépésről nem tudok beszámolni, ma viszont jelentkeztem jó pár hirdetésre. Majdnem beadtam SAP/BW expert pozira, de miután megláttam, hogy 40k + autó a fizu, akkor inába szállt a bátorságom, hogy talán mégsem engem keresnek. De belegondoltam, hogy mennyire jó lenne egy kis BW megint az életembe!

Tegnap este Ágikával (Peti barátnője) kicsit elhajoltunk, annak örömén, hogy ketten vagyunk a lakásban, és még nem költöztek be az új lakók (hétvégén jönnek, szimpatikus magyar pár), és volt italunk. Sajnos az Ágyas Kosher után a cserszegi rettenethez folyamodtunk, és olyan jól sikerült, hogy ma reggel, amikor az üres palackot kiöblítettem, és megéreztem a pálinka szagát, majdnem rosszul lettem. És igen, ittam sört is, pedig sosem szoktam, de akkor már teljesen mindegy volt! Elmondhatom, hogy ma a 2 literes Evianos palack, fiatalságom természetes forrása volt a legjobb barátom. Meg az olasz készétel, amit levánszorogva a boltba sikerült kiválasztanom.

És nagyjából ennyi. Élvezem a mindennapokat. Holnap kapok fizut végre. Hétvégén dolgozom, amitől már előre rosszul vagyok. 9 nap múlva jön Timi és megyünk Dublinba.

süti beállítások módosítása