itt a tavasz

Címkék: fotó barangolás londonban

2009.02.21. 21:39

Londonba ma megérkezett a tavasz, úgyhogy végre leoperáltam az új kabátomról az árcédulát, hogy a városba látogatva viselhessem. Tökéletes napot töltöttünk együtt Monikával, érte mentem a hotelbe, amikor végzett, és Notting Hill felé vettük az irányt, hogy megmutassa a Portobello Road Market-et.

Notting Hill mesés hely, London egyik legdrágább környéke, olyan házakkal, hogy csak tátottuk a szánkat, és sóhajtoztunk, hogy itt kellene élni. Mint a filmekben meg a mesében! A piac is lenyűgöző, bár rengetegen voltak, de ez semmit nem ront a hely varázsán. Lehet kapni mindenféle zöldséget-gyümölcsöt jóval olcsóbban, mint máshol, vintage ruhákat és cipőket a régi időkből, bútorokat, antikvitásokat, rengeteg bundát, palacsintát, paellát, sült kolbászt és hamburgert. Vettem kecskesajtot, hogy majd meggrillezem, bár nem tudom, hogy hogyan kell, de majd megtendereztetem a www.mindmegette.hu -val.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel az idő egyszerűen fantasztikus volt, így a piac után elsétáltunk a Hyde Parkba, etettünk mókusokat banánchips-szel, élveztük a napsütést meg a tavaszt, nagyon jó volt! Monika jó társ az ilyen programokhoz, meg egyébként is nagyon bírom a lányzót!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán a Marble Arch-nál elváltak útjaink, én megint ruhákat néztem (rá vagyok kattanva a vásárlásra, nem vitás!), aztán a Piccadily-nél akartam metróra szállni, és hazajönni, de nem kis bosszúságomra valami miatt le volt zárva a megálló, így busszal kellett jönnöm. Nem lenne ezzel baj, mert hatvanszor megtettem már ezt a buszutat, de most direkt feltöltöttem a Travel Card-ot, hogy metrózhassak kedvemre. Sebaj, buktunk ennél már többet is, szól a mondás, így jártam!

Délelőtt, mielőtt elindultam, főztem egy kis csirkepörköltöt, mert kedvem támadt egy kis húsra, viszont még nem is ettem belőle, lehet, hogy holnapra marad. Holnap egyébként Cambridge-be látogatunk Dénessel és Dórával kocsival, remélem, hogy hasonlóan gyönyörű idő lesz! Olyan jó végre egy normális hétvége, amikor kötetlenül, felszabadultan lehet élvezni azt, hogy ITT VAGYOK!

süti beállítások módosítása