london visszavárt

Címkék: összegzés otthon

2009.06.02. 23:13

Visszatértem a nagy kalandba egy fantasztikus, bárcsak-sose-lenne-vége hétvége után otthon. A szívem mondjuk még mindig Budapesten dobog a Telepy utcában, a gyönyörű kis szobámban, ahol ismét nem sikerült sok időt eltöltenem. Szerintem az alváson kívül egy 40 perces telefon erejéig ültem le a fotelembe.

Viszont nagyon jól éreztem magam, és sikerült sok mindenkivel beszélnem. Volt, akivel csak telefonon, de sok barátommal találkoztam is. Jártam a Zöld Pardonban 30Y koncerten (és láttam Pély Barnát Dorinával - magyar celebvalóság testközelből), shoppingoltam Anyuval, levágattam a hajam (szokásos program, ha hazamegyek), pezsgőztem szombat este, találkoztam a volt kollégáimmal egy tál tepertőre (köszönöm még egyszer!), kaptam a szeretetmorzsákat, és gyűjtöttem a pozitív energiákat. Mint mindig, remek volt.

És mint mindig, most is hamar vége lett, és már jönnöm is kellett vissza. Felszerelkeztem rengeteg házi sütivel, túrórudival, krémtúróval, a kedvenc arckrémemmel, egy új napszemüveggel, két új könyvvel (Verebes István és Fabricius Gábor friss, ropogós kötetei, szerintem majd lesz róluk bejegyzés itt a blogon), májkrémmel, újságokkal, egy literes Nexttel, a turbó hajszárítómmal, a nyári ruháimmal és szoknyáimmal. Meg még ezer mindennel. Szerintem a lehető legszerencsésebb utazó voltam az elmúlt és elkövetkező időszakban, ugyanis visszafelé 2 kézitáskával repültem, melyek közül az egyik 16 kilót nyomott (feladott poggyászra ez egyszer nem költöttem, de rájöttem, hogy nem is érdemes, a Wizzair-nél ugyanis már arra is csak 15 kiló a súlyhatár).

A reptérről Gatwick Express-szel jöttem a városba, 16.90 a jegy, de 30 perc alatt bent van megállás nélkül, abszolút megéri. Odafelé a Green Line-t mínuszoltam, inkább vonatoztam, és így pont időben érkeztem Lutonra (természetesen nem engedtek el hamarabb a hotelből).

A májusomhoz képest elég egyhangú hetek következnek, sehol egy Bank Holiday, csak a tiszta munka lesz, de majd feldobom, ha már egyszer kaland van az otthon melege helyett. Azért kezdem érezni, hogy előbb-utóbb véget vetek az önkéntes száműzetésnek...

süti beállítások módosítása