motel, hotel

Címkék: munka kaland londonban

2008.09.24. 22:17

Ma voltam London szívében interjún a gyönyörű Kingsway Hotelben, és most reménykedve várom, hogy mehessek a második körre. Ha meg nem, akkor sincs veszve semmi, mert pénteken ismét interjúzom egy hotelben. Lekopogom, kezdenek beindulni a dolgok.

Ha belegondolok, nem is lenne rossz dolgom a hoteliparban. A legtöbb helyen nagyon csinos az egyenruha, luxus a környezet, beszélhetek egész nap, az angolom szárnyalni fog, pörgéssel telnek az órák, megismerek egy csomó embert és a munkabeosztásom is elég rugalmas lehet. A mai hotelben háromszor napi 12 óra munka, majd 3 nap szabad. Remek lenne!

Aztán lehet belőlem akármi is, ha megtetszik a szállodák csillogó világa. Hiszen nem mondta senki, hogy nekem a marketing az utam...Rábízom magam a sorsra, és nyitott leszek valami újat kipróbálni, mert pontosan ezért jöttem.

Egyébként G. kommentje az előző bejegyzéshez megihletett. Ki fogok próbálni valamit, amit otthon sosem akartam, meg nem is mertem volna, de most, hogy itt vagyok, megnézzük, mit lehet kihozni a helyzetből. Majd beszámolok a blogon, tuti érdekes lesz, még akkor is, ha nem találom meg azt, amit szeretnék. Mondjuk ebben a pillanatban nem úgy érzem, hogy bármit is szeretnék. De meglátjuk, egyelőre maradjon titok, vagy tippeljétek meg, hogy mire készülök! :)))

süti beállítások módosítása