jeeeeeessssssszzzzz!!!!

Címkék: munka éljen londonban

2008.09.25. 21:29

Megvan az első londoni állásom!!! Felhívtak a tegnapi hotelből, hogy második interjú nélkül felvesznek, hétfőn kezdhetek! Végre beindult, annyira örülök, még el sem hiszem!

Azt hiszem, nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy az első munkám mégsem mosogatás vagy Starbucks vagy McDonald's lesz, hanem normáls körülmények között fogok értelmes munkát végezni nem éhbérért. Úgy érzem, ezzel most csak nyerhetek: állandóan angolul kell majd beszélnem, és kicsit fejlődik az emberekkel való bánásmódom, csiszolódik a stílusom, stb. A marketinget 2008. végéig pihentetem, úgy érzem.

A hihetetlen az, hogy ha az ideérkezésem másnapján jut eszembe hoteles állásokat nézni, akkor már 3 hete dolgoznék (ugyanis pont ma 3 hete a szigeten). Viszont ha nincs ez a 3 hét para a munka miatt, akkor tuti nem értékelném ennyire azt, hogy végre sikerült!

Örök hálám Stefanonak, aki bizalmat szavazott nekem. Holnap még el kell intéznem az itteni TB-t (National Insurance), és nyitnom kell egy bankszámlát, plussz még elmegyek a fixált interjúmra egy másik helyre, nem árt egy kis rutint szerezni.

Mondanom sem kell, hogy ma egész nap csörgött a telefonom, és még vagy 3-4 interjúra hívtak be, de ezeket már lemondtam. Kicsit elgondolkodtató, hogy amikor a végzettségemnek és tapasztalatomnak megfelelő állásra jelentkeztem, a kutyát nem érdekelte. Egy kis önéletrajz-kozmetika után viszont kapnak utánam. Pedig még mindig semmi közöm a hotelekhez, azon kívül, hogy az utóbbi 2 évben sokban megfordultam vendégként.

Egyelőre nem filózom a jövőn, ennek így kellett lennie. Van még egy köröm a hotellel, hogy elengedjenek haza, de muszáj lesz, mert ígyis-úgyis repülök Budapestre 16 nap múlva.

Megjutalmaztam magam a PUMA London pólóval. Szerintem megérdemlem.

süti beállítások módosítása