hotel őrület

Címkék: hotel szösszenet londonban

2008.11.04. 23:17

Hiába voltam optimista pénteken (szabadnapokon mindig az vagyok), azért a szombati kelésre már semmi nem maradt a pozitív hangulatból. Az első munkás reggel mindig nagyon nehéz!

Tegnap (a 3. napon) összezörrentem Joelle-el egy hülyeségen, nem szóltunk egymáshoz reggel 7-től fél 9-ig, amikor is megkérdeztem, mi a baja. A folyamatos 12 órázás kihozza mindenkiből a túlérzékeny énjét, szóval két check-in között vitatkoztunk kicsit. Aztán fél 10-kor úgy döntöttem, megtöröm a csendet, és megpróbálom helyrehozni a dolgokat, mert így nem lesz mókás a nap további része. Hála istennek sikerült, és jó egy hét után visszakerültünk a régi kerékvágásba, kölcsönös bocsánatkérés, stb.

Aztán este elmentünk a kollégákkal egy közeli pub-ba "csak egy" italra. Én tartottam is magam ehhez, mert irreálisan magas volt a gintonic ára.

Viszont érzem, hogy agyilag kezd fárasztani a nihil... Szerintetek beteges, hogy a szobaszámokat szimpátia alapján osztom? A kedvenceim a páros számok, de még jobb, ha szimmetrikus (242-t vagy 626-ot csak az kap, aki nagyon kedves). Ha van benne 5-ös szám, akkor szintén jó nálam. Az első emeleti szobákat csak végső esetben osztogatom. Most képzeljétek el, ahogy a monitorra meredek, miközben a vendég éppen kitölti a reisztrációs lapot, és azon morfondírozom, hogy 426 legyen vagy 515. És ez eltart egy pár másodpercig. Néha harcolok magamban, hogy ki mennyire szép számot érdemel.

Tuti, van valami kattanásom...

süti beállítások módosítása