shopping lady

Címkék: shopping barangolás londonban göncök

2008.11.05. 00:09

Jelentem, Londonban alig egy hete megnyílt Európa legnagyobb bevásárlóközpontja, és ma a randi után volt szerencsém körülnézni a Westfield-ben.

Kívülről is nagyon impozáns, fehér épület, ami világít a Shepherd's Bush-on, belül tágas, és természetesen hatalmas. A mi jó öreg WECC-ünk kis ABC áruház ehhez képest.

Van egy Village nevű része, ami akár külön egység is lehetne, ott kizárólag high-end, luxusmárkák kaptak helyet (Gucci, LV, stb.), ide sajnos nem jutottam be, mert célirányosan kerestem azokat a boltokat, ahol esetleg megtalálhatom a szükséges darabokat.

Van egy olyan folyosó, ahol kizárólag gyerekruhákat lehet kapni, rengeteg üzlettel, és persze megtalálható minden tipikus márka, ami otthon is, plussz jó néhány itteni.

Estére gazdagabb lettem egy fekete GAP nadrággal, néhány kozmetikai cikkel (vaníliás süti illatú tusfürdő:)), valamint egy Toni&Guy kefével, aminek elhiszem, hogy kiegyenesíti majd a rakoncátlan tincseimet.

A kiszemelt csizmának sajnos túl magas volt a sarka, és nem lenne vidám felmászni benne a Primrose Hillre, úgyhogy ezt a kérdést sajnos napolni kell. Úgy látszik, a cipőproblémám itt is jelentkezik, pedig szerintem nem kérek sokat: barna legyen, ne nagyon sötét, középmagas sarokkal. Amint találok egyet, az enyém lesz! Vagy karácsonykor veszek megint egyet otthon a Vagabondban.

Erre a hétre sikeresen teljesítettem a vásárlás projektet, egy gonddal (mennyire édes gond ez!) kevesebb. És még mindig van 2 egész szabadnapom, éljen!

süti beállítások módosítása