hotel session

Címkék: hotel összegzés londonban

2008.11.22. 00:16

Túl vagyok a hoteles karrierem eddigi legjobb 3 napos etapján, tele mókával, kacagással, pörgéssel, check-in-nel és chek-out-tal. Ha jó a csapat, és van mit csinálni, akkor én nem panaszkodom! Ma végre összehoztam egy 6 fős asztalfoglalást, kivívva ezzel a fél hotel elégedettségét, főleg a menedzserekét (hisz' nem csak a teljesítmény, annak tálalása is fontos:)), sőt, Kedvenccel is együtt dolgoztam egy órát, bevallom, nagy a kísértés, mert megy a könnyed játék. Megnéznék vele egy éjszakai műszakot!

A 3 nap alatt összehozott a sors az itteni Gróffal, fellépés, külső stimmelt, a belső értékeit nem volt alkalmam tesztelni, de az első benyomás, és néhány perc beszélgetés azt súgta, hogy akadt volna némi hasonlóság ott is.

Egyébként Londonban masszív tél van, kezdek félni, hogy nem lesz elég a dzseki és a kabát, ami nálam van, de reméljük a legjobbakat. Kegyetlenül fúj a szél is ráadásképpen.

Holnap megnézek egy lakást ismét (a tegnapi vadászat alkalmával sikerült eltévednem, mert térkép nélkül indultam el, ügyes húzás!), és remélem, hogy ez már az utolsó lesz.

Hétfőn meg újabb állásinterjú, az előzőn nem jutottam tovább, de nem adom fel, minden este jelentkezem a legfrissebbekre. Rám nem lehet mondani, hogy nem próbálom eléggé!

A maradék szabadidőmben még nem tudom, hogy mit csinálok, annyi tervem lenne: Fashion Museum, úszás, jóga, Oxford Street, és lassan a karácsonyi ajándékokat sem ártana beszerezni. Ígérem, beszámolok majd!

süti beállítások módosítása