...és holnap 12 órán keresztül kifújom!

Mielőtt azonban ezt tenném, el kell mondanom néhány dolgot:

1. Bajnai Gordon a kisfiával van Londonban, de ma sem találkoztam velük.

2. Ma 20 embert kellett a másik hotelbe küldeni, és a Joelle-Laura-Zsu team délután fél 2-re abszolválta is a feladatot úgy, hogy mindenki elégedett volt. Rájöttünk, hogy ha korán kezdjük, akkor könnyebb kiszúrni azokat, akik hajlandók átvándorolni.

3. Mindenkit arra kérek, hogy ha hotelbe megy, készüljön arra, hogy depositot kell otthagyni. Nem tudom, hogy csak nekem egyértelmű-e, de kell valami annak a szerencsétlen hotelnek, hogy biztosítva legyen, ha bedohányoznak a szobába, megrongálnak valamit, vagy szimplán kiürítik a minibárt, és szó nélkül távoznak. Ma minden második ember azzal fordult hozzám, hogy "senki nem mondta", és legszívesebben mondtam volna, hogy "mert magadtól is tudhatnád". És lehetőleg készpénzben vigye, mert bár elmondom naponta 500-szor, de nem hiszek a hitelesítésben, és abban, hogy az összeget 2 nap alatt feloldják! Láttam már hitelesített kártyát, amin 1 hét után is ott volt a zárolás.

4. Beckham az AC Milanhoz igazolt 3 hónapra. Hát igen, van, aki az élet napos oldalára születik. A stadionhoz közel egy penthouse apartmanban fog lakni 1000 font/éjszaka áron. Én csak egy irodai állást szeretnék, ehhez képest szerintem nem is nagy kérés.

5. Megkaptam a Secret Santa ajándékot. Nem tudom, hogy kitől, nem is érdekel, mert ugyanazt kaptam, mint Laura. Valószínűleg 1+1 akció volt a drogériában. Megy a recycling ajándékok közé (Amanda után szabadon).

6. Belekukkantottam a januári beosztásba, és szomorúan láttam, hogy alig leszek egy műszakban Chrissel. Valamit tenni kell! (...De csak miután visszajöttem. Addig nem érdekel.)

És akkor most nagy levegőt vesz...

süti beállítások módosítása