Nos, lehúztam a 4 napot a hotelben, és a végére már egészen megszerettem. Igazából teljesen rendben van a meló, amit csinálni kell (eladni a szobákat + rendszerezni a foglalásokat), persze van egy pár dolog, ami nem tetszik, de túl lehet lendülni rajtuk.

A lényeg viszont az, hogy miután tegnap este beszéltem a szerb nőcivel, kiveséztük a dolgokat, és azzal váltunk el, hogy majd hívnak, de a másik lánynak is esélyt kell adni, ma délután felhívtak, hogy nem lesz másik lány, engem szeretnének, és akkor hétfőn folytassuk ott, ahol tegnap abbahagytuk.

Egyelőre még szerintem nem fogtam fel, hogy sikerült az, amit annyira akartam, hogy hotel recepcióról átkerüljek irodába, pedig így van! Úgyhogy most megkönnyebbülés van, és próbálom rendszerezni a fejemben, hogy mi is lesz ezután itt a nagy Londonban.

ui: Kemény másfél hónap volt!

süti beállítások módosítása