boldog szülinapot, Dius!

Címkék: munka buli londonban

2009.04.24. 23:06

Tegnap spontán, random, last minute módon megünnepeltük Dius mai születésnapját. Isteni szerencse, hogy pont volt Barabás Lőrinc koncert a Bedroom Barban, és még nagyobb szerencse, hogy múltkor a srácoknak annyira tetszett, hogy most is menni akartak. Úgyhogy gyorsan összehoztuk a tortát, az ajándékot (Dius, igazából már hetek óta megvolt! ;)), magunkat, és nagyon jól sikerült.

Kb. 1-kor kerültem ágyba, picit megszédülve a cidertől, de megérte, mert pont olyan este volt, ami után másnap vigyorog az ember feje: jó társaság, jó hangulat és remek zene. Lehet, hogy csütörtökönként a törzshelyünk lesz a Bedroom Bar.

Ma meg csak arra vágytam, hogy lemenjen a munkaidő, persze ez most közel sem volt olyan durva, mint recepciós koromban. Lájtosan intéztem a dolgokat, hol internet nem volt, hol telefon, szóval valami mindig hibádzott, de ez olyan 3 napja már megszokott a kis hotelemben.

Kezdenek helyükre kerülni a dolgok, és jól esett végre kimozdulni, mert nem szeretem, ha a napjaim pusztán abból állnak, hogy munka, majd haza, főzés-mosás-mosogatás-vasalás, fürdés, fekvés és alvás. Otthon is állandóan programoztam munka után, és itt is ez a cél!

Most pedig szerintem kialszom magam.

süti beállítások módosítása