Bizonyára már minden kedves blogot látogató aggódott, hogy vajon mi lehet az adóvisszatérítésemmel. Nos, örömmel jelenthetem, hogy épségben megérkezett az összeg, amit tévesen levontak tőlem.

Ehhez mindössze egy nagyon egyszerű nyomtatványt töltöttem ki, melyet előzőleg telefonon rendeltem meg, és kivártam a 6 hetet, amelyet az ügyintézés igényel. 6 hét és pár nap elteltével postán megérkezett a csekkem, melyet ma a Barclay's-ben a számlámra utaltattam. Kaptam egyébként az APEH-től (HMRC) egy kis útmutatót, valamint egy 1 oldalas kalkulációt, hogy mit hogyan számoltak ki (mondjuk nem volt éppen egy bonyolult matematikai feladat). Minden pontosan érthető és követhető. Szeretem az ilyen ügyintézést.

Ma egyébként nagyon produktív voltam: a bankban átvariáltam a folyószámlámat, hogy ne legyen havidíjas, mert nem használom a szolgáltatásokat. Ezen kívül végre regisztráltam az átmeneti Tesco kártyámat, mert a munkahelyhez Tesco van közel, és sokat vásárolok ott. Kicsit a Nectart most hanyagolom.

Regisztráltam az Oyster kártyámat is, mire kiderült, hogy ahhoz, hogy feltölthessem havibérlettel, új kártya kell. Ezt is hamarosan el kell intéznem, mert júniustól már havonta szeretném tölteni, kevesebb vele a macera. Ha már Oyster, akkor feliratkoztam a TFL (BKV) hírlevelére, melyet minden szerdán küldenek ezentúl a hétvégi metrólezárásokról.

Egyébként meg hamarosan lakást keresek, de erről majd máskor írok...

süti beállítások módosítása