budapest

Címkék: utazás otthon látogatás londonban

2009.05.28. 00:36

Kevesebb, mint 24 óra múlva majdnem pontosan 5 hónap után ismét magyar földre látogatok. Az utóbbi napokban már egyre nehezebb volt nem kizárólag erre gondolni, de a blogon csak most akartam elmondani.

Iszonyatosan fel vagyok pörögve, be vagyok zsongva, kell ezt még tovább magyarázni? Már semmi nem érdekel, csak az, hogy holnap 5 óra magasságában elhagyjam a melót, kivágtassak a reptérre, és végre hazamenjek oda, ahol az igazi otthon vár. A program ismét sűrű, az idő ismét kevés, de kihozzuk belőle a legtöbbet.

Igazán megható egyébként azt érezni, hogy mennyire várnak haza, nemcsak a családom, hanem a barátaim is. Hatalmas pluszt ad ez most nekem!

A lényeg az, hogy jövő héten majd írok, addig meg élvezem a budapesti nyarat, csinálok sok fotót, és magamba szívom az otthon melegét. A fotót meg feltettem, mert megígértem...

:DDDDDDD

 

süti beállítások módosítása