párizs

Címkék: utazás éljen látogatás londonban

2009.10.06. 21:54

Hihetetlen, hogy ami 2 hónapja még csak egy kósza ötlet volt, amelyet félve vettem fel az esti Skype napirendjébe, most mindössze 4 nap távolságából elérhető közelségbe került.

Párizs. Eredetileg azért találtam ki, mert a hideg rázott a gondolattól, hogy a híres-neves 25. születésnapot Londonban töltsem távol a szeretteimtől, de valahogy haza sem akaródzott menni, mert az utóbbi hónapokban bármiféle utazás a hazaútban merült ki. És akkor bevillant Párizs, ami Londontól mindössze 2 órányi vonatútra van, bevillant a hármas szülinap, a tavalyi Air France voucher, és fél óra alatt megvolt a terv, amit aznap este a család elé is tártam, kb. ilyenformán: "Kitaláltam valamit. Először le fogtok hidalni, de aztán tuti, hogy tetszeni fog az ötlet. Ünnepeljük a szülinapjainkat Párizsban!" A csendet a vonal másik végén hallani lehetett. Aztán viszont minden úgy alakult, ahogy előtte gondoltam, hatalmasat lelkesedtünk, csokorba szedtük az összes érvet, hogy miért igen, és a végeredmény az lett, hogy szombaton megyünk!

Anyu és Apu repülővel érkeznek olyan fél 4 magasságában, míg én vonattal fél 6 körül. A találkozási pont a Gard du Nord pályaudvar lesz. A szállásunkat is ehhez közel foglaltam le, egy háromcsillagos szállodában. Kicsit szkeptikus vagyok, hiszen ismerem a bizniszt, de kértem, hogy szép szobát kapjunk, tehát van remény, hogy nem lesz kiábrándító a szállás.

Már készül a programterv, igyekszem megtalálni az egyensúlyt a kint és bent, kultúra és lazább programok, tervezettség és spontaneitás között. Szerintem tartalmasan fogjuk eltölteni az előttünk álló 4-5 napot. Ami fejtörést okoz kicsit, az az étkezések, tanulva ugyanis Dublin és a báránygulyás esetéből, nem szeretném a véletlenre bízni, hogy "úgyis találunk vmi kis éttermet". Persze alig várom azt is, hogy beszabaduljak valamelyik párizsi üzletházba, feltett szándékom ugyanis parfümöt és/vagy táskát venni.

A lényeg, hogy az izgalom teljes Budapest-London tengelyen, és számoljuk vissza a napokat. Holnap érkezik egyébként Kisrita Londonba, és szombaton együtt vonatozunk majd Párizsba. Nagyon várom már a barátnőzést, karácsony óta nem találkoztunk!

süti beállítások módosítása